Ja men de får väl justera kostnaden om tex stibor ändras mer än x%?Leasing 12 mån/3000 mil 6500kr/mån inkl. allt sen blir det något annat.
Ja men de får väl justera kostnaden om tex stibor ändras mer än x%?Leasing 12 mån/3000 mil 6500kr/mån inkl. allt sen blir det något annat.
Räntan är fast och inräknad i den summanJa men de får väl justera kostnaden om tex stibor ändras mer än x%?
Nä men ska man ha en Toyota Land Cruiser upptill? Inget fartvidunder men kommer förmodligen gå lika bra att köra på gammal spillolja och hemkört när kriget kommer.
Schysst, det var någon på forumet som kände sig blåst på det där nyligen minns jag.Räntan är fast och inräknad i den summan
ALD Release FAQ: allt om begagnatleasing | ALD Bil
Få svar om ALD Release Basic och Plus: fördelar, villkor och processer. Allt du behöver veta inför din nästa billeasing.www.aldbil.se
Givetvis en 70 serie med euro1 v8 turbo diesel. Helst en j79, dubbelhytt med flak.Beror på årsmodell och givetvis modell också. En gammal hederlig Buschtaxi med 4,2-liters sugdiesel kommer att funka länge, en modern variant med all lyx kräver mer i form av service och underhåll.
Schysst, det var någon på forumet som kände sig blåst på det där nyligen minns jag.
Jag skulle absolut ha en Land Cruiser. Perfekt familje/bruksbil. Skulle till och med kunna fästa en plog på aset den här årstiden. Slippa äga traktor.Nä men ska man ha en Toyota Land Cruiser upptill? Inget fartvidunder men kommer förmodligen gå lika bra att köra på gammal spillolja och hemkört när kriget kommer.
Givetvis en 70 serie med euro1 v8 turbo diesel. Helst en j79, dubbelhytt med flak.
Jag skulle absolut ha en Land Cruiser. Perfekt familje/bruksbil. Skulle till och med kunna fästa en plog på aset den här årstiden. Slippa äga traktor.
Eller till och med en pajero för att spara lite pengar.
Eller en crewcab-pickis.
Tyvärr så har det här äckliga landet jag bor i sett till att det inte går att äga en dieselbil med baksäte. Kostar en månadslön med moms bara att skatta någonting sådant.
Betalar både lån, skatt, försäkring och bränsle till våfflan bara på vad vägskatten på en 20-år gammal Land Cruiser med stordiesel kostar.
Då är inte V70 med turbofemma speciellt billig att varesig skatta eller tanka.
Bensin åttan är kanske lite väääl törstig, men ändå mer ekonomiskt genomförbart.
Låter grymt, i det andra fallet stod det i det finstilta att de fick justera kostnaden om räntan förändras.Vet inte riktigt vad jag skulle kunna bli blåst på, kostar svart på vitt och bilen är vad den är
Grymt, jag tror jag fattar hur de räknar nu.Nej det är gamla leasingbilar, därav namnet release, normalt 3 år, fullservade och tillpiffade. Avtalet skrivs på 24 månader av oklar anledning med fri återlämning efter 12.
Ang. räntan:
Vågar jag teckna ett leasingkontrakt nu med tanke på allt som skrivs om räntehöjningar?
ALD Release baseras på en fast ränta vilket betyder att det månadspris du tecknar avtal på är det månadspris som kommer att gälla under hela kontraktets tid, oavsett hur mycket styrräntorna eventuellt höjs under tiden.
Byggs i Sydafrika för lokal försäljning - jobbade där för några år sedan, ägaren till lokalen vi hyrde hade en sprillans nySäljs bara i Australien?
Byggs om /På möjligen? Samma lika för Australien, Marocko mfl.Byggs i Sydafrika för lokal försäljning - jobbade där för några år sedan, ägaren till lokalen vi hyrde hade en sprillans ny
Toyota South Africa
Discover Toyota South Africa, a leading automotive brand. Explore Toyota vehicles, services, and career opportunities in South Africa.www.toyota.co.za
Vete f-n, han sa bara att den var byggd i Sydafrika. Kan vara byggsatser också, Volvo hade det upplägget i bla Malaysia samt planerade för det i Sydafrika (70-80-talet)Byggs om /På möjligen? Samma lika för Australien, Marocko mfl.
Produktion är vad jag erfar i Japan (Yoshiwara), Colombia, Portugal och Venezuela?
Stämmer, har kört 30-40 000 mil på dåliga vägar i högt tempo i den gamla sortens L/C plus ca 10 000 med 4,2 liters bensinsexa. Enda problem utöver punkteringar: en spräckt kylarslang.En gammal hederlig Buschtaxi med 4,2-liters sugdiesel kommer att funka länge, en modern variant med all lyx kräver mer i form av service och underhåll.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|