Besökte deras butik för ett par veckor sedan. Vi blev förvånade när vi kom dit faktiskt. Butiken ligger mitt i centrum och är riktigt liten,hade förväntat mig en rätt stor lokal.
Inte för att risken är stor men ifall ni mot förmodan skulle ha vägarna förbi där, ÅK FÖRBi och stanna inte.
Maken till kasst bemötande har jag aldrig varit med om. Ägarens kärring (slyna) och (turk) är det bland det suraste och ovänliga jag träffat på.
(ok innan somliga hoppar på mig och anklagar mig för att vara rasist) Hon är inte en slyna för att hon är turk!
Slutade i alla fall med att jag handlade ett skinnställ(anledningen till att vi åkte dit) .
När jag kom hem så kollade jag samma ställ på deras site och då visar det sig att priset är ca 700:- lägre på siten. Skickade iväg ett mail till dom för att fråga om dom tagit ut ett för högt pris av misstag.
Får ej något svar på mail så vi ringer upp dom istället.
Får tyvärr prata med den mindre trevliga /¤#¤%&= igen och hon säger att hon inte kan göra någonting bla bla bla bla . Slutar med att hon slänger luren i örat på min flickvän. Mycket trevligt.
När vi senare pratar med ägaren som däremot är mycket trevlig så säger han att min flickvän hade gapat och skrikit och varit otrevlig i telefon. Så var absolut inte fallet utan hans kärring har helt klart överdrivit det hela.
Inget mer med det.
I alla fall så funkar det bra när man väl får tag på ägaren till stället, han är som tur är raka motsatsen till sin surkärring. Han löste det så att jag fick 700:- rabatt på något annat. Så jag har beställt en textiljacka från alpinestars.
Får se hur länge det dröjer dock, beställde den 4/4 och så här ser det ut nu.
Status Date
Order was received 04/09/2009 (12:08)
Viewed 04/09/2009
In process 04/09/2009
Händer inte mycket där :s
Summa summarum, testa det ni vill köpa i butik i sverige. beställ på deras site och var beredd på att vänta.
Men har upptäckt så här i efterhand att dom inte längre är så värst billiga. har hittat ett flertal andra ställen som varit billigare på skinnstället jag köpte.
Även mc-handlare här som är billigare på en del saker.
Lycka till!
Mvh