Aphrodite
MC Polis
Måste säga att jag är riktigt nöjd med fc-moto. Beställde måndag eftermiddag/kväll, fick paketet idag efter lunch.![]()
![]()
Vad beställde du?..
Sj väntar jag fortfarande på mitt paket
Måste säga att jag är riktigt nöjd med fc-moto. Beställde måndag eftermiddag/kväll, fick paketet idag efter lunch.![]()
![]()
Ett styck Berik 3214 svart/grått storlek 50.
Vad har du för status på din order?
Som i tidigare inlägg jag skrev här så registrerade jag inte mig utan lade en direkt beställning baraså jag vet inte ett piss.. har bara fått första mailet från fc moto som man får :S..
Har ju beställt alpinestars dyno jacka och gp plus 07 handskar och shoei xr1000 hjälm.. rätt populära saker väl så borde väl finnas på lager lr nära till hands ?![]()
Cirka två veckor sen jaag beställde ett par stövlar och jag har inte fått dom än =(.. Vet inte ens om jag verkligen har beställt dom men det kom ett brev från dom när jag klickade på en knapp på deras sida så jag antar att jag beställde..
ringde idag och ändra min order, orka inte vänta på att dom skulle få hem min storlek. ändra från ett berik 3213 till ett arlen ness 4292 kanske inte det snyggaste stället men det kommer iallafall nästa vecka och inte om 3-4 veckor \o/
Vilket telefonnummer är det? Hittar inget nummer på deras sida? Har efter lite mer än två veckor inte fått mina prylar än.![]()
Känns lite som samma sak typ faktisktRing å kolla nästa vecka å se va som händer med beställningen.. de ska jag göra iaf.. har inte så fullt brottom än ändå... Har inte körkortert än så.. Men skulle va skönt å ha hjälmen så jag kan köra me farsan.. lr övningsköra..
Na, jag väntar hellre ett par veckor till.. Antar att dom är lika bra på engelska som resten av tyskarna.. Att dom inte kan ta å lära sig lite engelska?!
Jag har beställt iaf. Kollade hur långt ordern hade kommit och den var "In Process"..
yihoo!fick jackan idag. Hade ju aningar på att storleken va fel då samll, stod som 46. Har 48 annars, men tänkte "står det small så ska jag fan ha det".
Och det stämde! satt nog bättre än jag anade, kändes bra kvalle o bilderna är ingenting jämfört med verkligheten. Allt känns toppkvalite o bra för de 1445kr jag la på jackan
till alpinestars o fc-moto
Vad jag väger in på?va väger du in på? fundera på en likadan...
Vad jag väger in på?
Va menar du![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |