Jag beställde också en hjälm i lördags kväll, jag har då fått leveransbekräftelse och kan följa paketet via trackingnr. Beräknad leverans under torsdageftermiddag
Jag beställde 2 i söndags men har inte fått lev besked ännu, nåja det kommer väl.
Man kunde någorlunda följa hjälmens färd via en länk i deras bekräftelse mail.
När det inte strular är väll alla firmor bra.
Men firmor bör bedömas efter hur de hanterar saker när de tex inte har grejen hemma, när saker ej har skickats osv.
Kundbemötande, mailkontakter och hur lätt det är att få tag i dom, när man vill.
Och där har FC MOTO vääääldigt mycket att jobba på!!!
Dåliga på mail, dåliga på att svara i telefon, dåliga på engelska, dåliga på att meddela när de inte har saker hemma.
Jag är på väg att göra en massiv beställning nu som innefattar det mesta av det man behöver. Är det fel storlek på något så är man hyfsat rökt eller? Är det någon som returnerat något någon gång?
Vad jag förstått kommer det bli ett helvete för dig om nått inte finns.. Förstår inte varför folk envisas med att köpa av dom här när varannan post handlar om problemet att få tag på dom. har själv råkat ut för att inte fått svar på 1 månad minst pga att dom mjölkar en för att den produkten man beställt inte funnits på lager, vilket det stått att den gör när man beställde.
Du förstår inte varför..? Ja, nackdelarna är ju som du säger att det finns en risk att man får vänta oskäligt länge på beställda grejer samt att det blir lurigt om man vill byta något med fel storlek. Men du kan inte se någon fördel till att man handlar där ändå..?
Väntar även jag, men de skickade själva ett mail och bad om ursäkt då deras leverantör strulat.Sååå.. nu 20 dagar efter beställning ska prylarna skickas. Man kunde struntat i att ha lagersaldo om det ändå inte stämmer...
Mitt paket är äntligen på vägVäntar även jag, men de skickade själva ett mail och bad om ursäkt då deras leverantör strulat.
Kommer med lite tur i tid för ändamålet.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|