Vad fick dig att le idag?

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Att det fortfarande går att köra hoj.
Torrt och fint!

:banana

:hej

/e

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nu funkar mitt fula lilla script som tankar ner sporthojsbloggar, sambon bad om ett för att kunna spara allt hon skrivit här. Kommer säkert dyka upp ett script för att tjonga över det till blogspot som hon bytt till med, bara för att.
Om nån annan har liknande önskemål som min sambo så finns scriptet här: https://github.com/wulfhaven/FetchSporthojBlogg#fetchsporthojblogg

Blir alltid lika småglad när jag lyckas kladda ihop nåt som faktiskt är användbart. :hihi

Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Jobbar på en uppenbart gubbig arbetsplats. Tre av fyra bilar i garaget är v70.(Kronologiskt uppställda i tre generationer.) Den fjärde är en liten audi...

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Traskade hem i regnet och försökte prata i telefon med en kompis, då jag plötsligt hör.............................vänta nu, kan det vara........ja jäklar, en Ducce i skitvädret minsann, hann se skymten av en Monster innan bussen blåste förbi.

Det ljudet alltså, man njuter :tummenupp

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Traskade hem i regnet och försökte prata i telefon med en kompis, då jag plötsligt hör.............................vänta nu, kan det vara........ja jäklar, en Ducce i skitvädret minsann, hann se skymten av en Monster innan bussen blåste förbi.

Det ljudet alltså, man njuter :tummenupp

Det var dock inte roligt alls att köra idag. Spöregn och småkallt om händerna. :/

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
"Paket från MaltMagnus finns nu att hämta på din DHL Service Point"

Här skall bryggas julöl! :banana :fyllisar

Hur tidigt måste man beställa så du hinner skicka innan jul?

Ler som fan för att min hemsnickrade julöl, som förra veckan(en vecka efter flasktappning) bara var sådär, idag smakar så förbaskat gott att den kan bli min nya favorit till julmaten. Kan putta den tidigare favoriten, Mysingen Midvinterbryggd från julbordstronen. :fyllisar

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Körde hoj idag. Enduro. Sist jag provade sa sambon att jag nog körde på för höga växlar så jag tänkte prova rundan på lägre växlar. När jag kom ut på grusvägen och gasar upp på tvåan så börjar sitsen vibrera precis som en 100 kilos dildo med vibratorfunktion. Skrattade så mycket att jag var tvungen att växla upp
:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...