..vibratorfunktion. Skrattade så mycket att jag var tvungen att växla upp
chäjer har roligare på hoj.
livet är orättvist sjp. kReng av f-huden o bli shemale är en smärtsam lösning. Får nöja mig med durrandet i fingrar efter mctur.
Jag å lillkorv var på väg hem. Jag insåg att jag hade en ganska oangenäm uppgift framför mig, nämligen att tömma campingtoan(porta-potti) som plockats från båten..
KG: -"Usch, när vi kommer hem måste jag göra en av de äckligaste sakerna man kan göra, tömma toan!"
LK: - "Men det är inte det äckligaste...!"
KG: -"Va, tömma båttoan är ju bland det äckligaste man kan göra!"
LK: -"Näe, det finns något som är myyyycket äckligare!"
KG: -"Va, vad är äckligare än det!"
LK: -"Att sexa!"
KG: -"Har ni pratat om det i skolan på lektionen?!"
LK: -"och på rasterna, det är jäääätteäckligt!"
KG: -"Hmm..... Jag frågar igen om tio år och ser om du håller kvar vid den uppfattningen.."
Städande tiggare erbjöds sex mot pengar
Halland 26 nov 15:37
En mansperson erbjöd en en kvinna som tiggde utanför en butik i Åsa att följa med honom hem och tjäna lite pengar på att städa hos honom. Men istället för att städa krävde han sex av kvinnan, erfar P4 Halland. Kvinnan polisanmälde mannen som är misstänkt för försök till köp av sexuell tjänst. Polisen har dock ingen misstänkt för händelsen som ska ha inträffat i förra veckan.
Jag tycker ju att sista meningen är rätt suspekt också. Hemma hos någon för att städa, krävs på sex i stället. Ingen misstänkt? Hittade hon inte tillbaka till lägenheten?
Min son opereras idag. Tydligen innan han blev sövd pratade narkosläkaren med honom lite;
-Du kommer att få en liten läxa av mig. Du skall få något att tänka på som vi skall prata om senare.
-Jag är 5 år gammal, man får inte läxor förrän man är sex...
Jag sövdes oxå en snabbis idag och min läkare drog skämt för mig som fick mig att skratta ändå in i narkosen.
Alla vet att det var nåt av mina fräcka skämt du kom att tänka på..
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|