MickeZX7R
Posör
- Någon jävla ordning måste det väl vara i ett forum! ..jag är kränkt nu.Märta Stenevi.
- Någon jävla ordning måste det väl vara i ett forum! ..jag är kränkt nu.Märta Stenevi.
Vad än den som skrev artikeln har tagit vill jag ha en dos av samma.
Haha fan , ska la va nån autotranslate tydligenVad än den som skrev artikeln har tagit vill jag ha en dos av samma.
Eller så är det bara GPT-3-modellerna som behöver lite mer träning innan de är fulländade.
Är det någon som tvivlar på att det som säljs där är stöldgods? Spånet till pundare har inte ens orkat borsta bort sågspånet.
Är det någon som tvivlar på att det som säljs där är stöldgods? Spånet till pundare har inte ens orkat borsta bort sågspånet.
Hörde talas om en app som registrerade alla gator man cyklat på, så att det blev en grej att cykla på alla gator i stan. Minns inte vad det hette dock.Cyklade lite inne på Söder igår. Första gången på flera månader. Idag gjorde jag om det fast en längre sväng genom city. Avslutade med den vanligtvis blodtryckshöjande vägen utmed Årstaviken fram till Tanto. Det gick bra.
Soligt, lite blåsigt, men en väldigt fin stad Stockholm, och det är lätt att cykla omkring i den. En gammal hobby är ju att ha kört eller cyklat på alla gator i hela stan. Det började nog redan på 80-talet när jag körde runt på nätter och tidiga mornar. Då kunde man ju köra lite som man ville. Bara någon taxi, tidningsbil och någon traktor som sopade gator.Det kan finnas några oupptäckta gatstumpar kvar men inga jag vet om idag.
Tog genvägen genom den gula gångtunneln mellan Birger Jarlsgatan och Sveavägen. En farbror höll upp dörren för mig och cykeln. Så typiskt stockholmare.
Såg två hojar på Skeppsbron. En Traja och en HD. Snubbarna satt ute och fikade. Förmodligen ganska najs det med.
Aha, så det är en utbredd sjukdom jag har. Med en app så skulle jag behöva börja om igen. Det finns ganska många gator i stan.Hörde talas om en app som registrerade alla gator man cyklat på, så att det blev en grej att cykla på alla gator i stan. Minns inte vad det hette dock.
Jo, jag vet att alla spårningsappar registrerar var man cyklat, men den här appen slog alltså ihop alla cykelturer så att man får ett sammanslaget resultat och kan då se vilka gator man missat.
Jo, det är väl lite fler gator i huvudstaden än här på landet. Rätt skoj grej ändå som jag hade glömt bort, men jag ska nog försöka börja beta av lite gator nu framöver. Jag behöver ändå röra på mig mer så det är bara fördelar. Blir rätt övermäktigt ändå även i en stad som Örebro när jag tänder upp alla gator som jag inte cyklat på ännu.Aha, så det är en utbredd sjukdom jag har. Med en app så skulle jag behöva börja om igen. Det finns ganska många gator i stan.
Jag körde bud på 80-talet med färskt bilkörkort. En kund var Canon där man hämtade på morgonen och fick börja med att lägga 20-25 adresslappar i en ordning där man även skulle ta hänsyn till köer vissa gator och vissa tider. Inte helt lätt när man inte ens visste var alla gator låg. Taxikarta del 1 och 2. Plus att man skulle ta andra bud via radion om man var i närheten eller på väg åt det hållet. Det var skillnad på proffs och amatörer som jag. Det var dock bara ett semestervick.
Jo, det är väl lite fler gator i huvudstaden än här på landet. Rätt skoj grej ändå som jag hade glömt bort, men jag ska nog försöka börja beta av lite gator nu framöver. Jag behöver ändå röra på mig mer så det är bara fördelar. Blir rätt övermäktigt ändå även i en stad som Örebro när jag tänder upp alla gator som jag inte cyklat på ännu.
View attachment 468712
Cyklade lite inne på Söder igår. Första gången på flera månader. Idag gjorde jag om det fast en längre sväng genom city. Avslutade med den vanligtvis blodtryckshöjande vägen utmed Årstaviken fram till Tanto. Det gick bra.
Soligt, lite blåsigt, men en väldigt fin stad Stockholm, och det är lätt att cykla omkring i den. En gammal hobby är ju att ha kört eller cyklat på alla gator i hela stan. Det började nog redan på 80-talet när jag körde runt på nätter och tidiga mornar. Då kunde man ju köra lite som man ville. Bara någon taxi, tidningsbil och någon traktor som sopade gator.Det kan finnas några oupptäckta gatstumpar kvar men inga jag vet om idag.
Tog genvägen genom den gula gångtunneln mellan Birger Jarlsgatan och Sveavägen. En farbror höll upp dörren för mig och cykeln. Så typiskt stockholmare.
Såg två hojar på Skeppsbron. En Traja och en HD. Snubbarna satt ute och fikade. Förmodligen ganska najs det med.
Är ni sånadär som cyklar ikring på staden och plingar och ropar om gud?Hörde talas om en app som registrerade alla gator man cyklat på, så att det blev en grej att cykla på alla gator i stan. Minns inte vad det hette dock.
Jo, jag vet att alla spårningsappar registrerar var man cyklat, men den här appen slog alltså ihop alla cykelturer så att man får ett sammanslaget resultat och kan då se vilka gator man missat.
Edit:
Wandrer var det jag tänkte på och det var ingen egen app utan är kopplat till ditt Strava-konto. Ser dock att många av mina cykelturer inte finns med på summeringen men jag gissar att det är för att jag ställt in Strava så att bara jag ser mina aktiviteter. Lite irriterande då jag gärna skulle få med även mina dagliga pendlingsturer, men jag vill inte gärna spamma ner flödet för mina "följare".
View attachment 468711
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |