Nej inte jag. Det finns ingen gud.Är ni sånadär som cyklar ikring på staden och plingar och ropar om gud?
Nej inte jag. Det finns ingen gud.Är ni sånadär som cyklar ikring på staden och plingar och ropar om gud?
Hörrö Teolog Lindeman, hur låter dina besvärjelser över idioter till andra trafikanter? ?Nej inte jag. Det finns ingen gud.
Jo det var en tjej med barnvagn som gick mitt i vägen utan att flytta sig. Då tittade jag henne i ögonen och sa Idiot.Hörrö Teolog Lindeman, hur låter dina besvärjelser över idioter till andra trafikanter? ?
Nej inte jag. Det finns ingen gud.
- Förneka mig icke, ty jag postar ju t.o.m. i den här tråden.Nej inte jag. Det finns ingen gud.
-"Nästa vecka handlar det om källkritik!"
Jag köper från https://www.remlagret.se/ , snabbt och hyfsade priser.Behövde en ny packbox till växelaxeln. Var köper man det tro. Jag har för mig att jag bytte den och till drivaxeln och kopplingsstången för ett par år sedan. Kass kvalité tydligen.
Behövde en tunn oring som inte ingick i kitet så jag beställde några olika storlekar från kullager.se då de kostade nära noll plus frakt. Och de säljer till privatpersoner.
Kollade partzilla. Ovanför reservdelsnumret står TB13225,5 vilket ni fattar direkt. Jag googlade på deras partnumber och då kunde jag se att det var måtten som var utskrivna 13x22x5.5. Axeln är 13,2 mm
På kullager.se letar man upp radialtätningar och mm. Tycker man att de ska heta packboxar så blir man utan.
Betalning via Klarna. Gillar inte. Men man kan betala med swish. Från beställning onsdag kväll till leverans på hallmattan fredag förmiddag. Klart godkänd. Kan vara bra att veta om man behöver radialtätningar, oringar eller kullager. Snabbt, enkel och tullfritt från Uppsala.
View attachment 468770
Man kanske kan handla över disk här i stan. Kollade ett par med sämre hemsidor. Visst man kan ringa fast inte efter kl 21Jag köper från https://www.remlagret.se/ , snabbt och hyfsade priser.
Det som kan ställa till det lite är att den är 5.5 istället för 7mm som är mera vanligt.Man kanske kan handla över disk här i stan. Kollade ett par med sämre hemsidor. Visst man kan ringa fast inte efter kl 21
Det fiffiga var ju att man kan utläsa måtten på partzilla om man inte kommer åt att mäta själv.
10 roligaste ortnamnen
STÄNG
1. Snålkuk (fjäll i Jokkmokks kommun). 37, 5 procent.
2. Frufällan (samhälle utanför Borås) 11,7 procent.
3. Stjärtnäs (ortnamn på Färingsö i Ekerö kommun) 11,4 procent.
4. Aha (byar och vattendrag i Norrbotten och Lappland) 11,1 procent
5. Normlösa (samhälle i Mjölby kommun) 8,8 procent
6. Hej (by i Skellefteå kommun) 6,1 procent
7. Buslätt (samhälle utanför Uddevalla) 5,9 procent
8. Mensalvaret (område på Öland) 3,1 procent
9. Mellangården (ortnamn som finns från Skåne i söder till Jämtland i norr) 2,7 procent
10. Värsta (ortnamn i bland annat Uppland) 1,6 procent
På väg från Kungsör till Katrineholm, Aspesten. Där brukar polisen stå med radarpicka.-"Var bor du? "
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|