Såg annonsen, tror jag. 7000 mil?
Såg annonsen, tror jag. 7000 mil?
Dags att utveckla en sån här för skinnstället.
View attachment 490436
På aliexpress, var annars typ!
Dags att utveckla en sån här för skinnstället.
View attachment 490436
På aliexpress, var annars typ!
Lägger nog in ett "elkylblock" (sånt som finns till små 12v kylväskor) i sadeln så kanske kulorna håller sig kalla.Motorcycle Air Conditioning by EntroSys
Personal and portable Eco-friendly air conditioning system for motorcycle, ATV, snowmobile and other applications. Pre order your motorcycle air conditioner directly from EntroSys.entrosys.com
Stavas Peltier... Finns små sådana som lätt skulle få plats i skinnstället och köras på 12V. Måste regleras dock så det inte blir frostskador på klockspelet.Lägger nog in ett "elkylblock" (sånt som finns till små 12v kylväskor) i sadeln så kanske kulorna håller sig kalla.
Att efter knappt 7 veckor på "carnivore" så har jag tappat drygt 12 kilo och vågen pekar söder om 90 för första ggn på 15 år. ?
...och kan vara vänner som inte ses på många år, men träffas och fortsätter som om ingen tid passerat. Jag har många sådana gamla polare, där man ses bara enstaka gånger men de finns där om man behöver hjälp.Män kan bli polare över de knasigaste saker:
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.www.youtube.com
BooooringNoll poäng hos CarSpect. View attachment 490620
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |