steffe
"Mannen som talar med whisky"
På förekommen anledning
På förekommen anledning
Varningen finns inte på mina fordon. Det kan jag säga direkt.På förekommen anledning
Det ser inge mysigt ut alls det där....När specialverktyget kom med posten och fläkten vid vattenpumpen lossnade direkt. Nu kan jag komma åt remmar och generatorn så det blir fart på bilen igen... Har stått sedan i våras i brist på tid och ork (och rätt verktyg).View attachment 503569
NejSatt det ingen varningslapp på din cykel?
Nej... Just det här läget är ändå ok. Jag är van vid mycket jävligare. Men att komma så här långt genom att riva hela fronten - inte alls roligt. Får se hur mycket skruvar som blir över när det är dags att dra ihop.Det ser inge mysigt ut alls det där....
G, är det Greta?Min mamma skickade en bild på tavlan hon använde för att lära mig alfabetet. Hon gjorde den i yrkesskolan.
View attachment 503698
Min fru säger att det inte finns något N i lakritstomte.
GammkärringG, är det Greta?
Rätt snyggt bygge ändå. Inte helt min smak men han har lagt en del kärlek på den där bilen.Jag säger ofta att bästa sättet att hålla sig frisk och leva länge är att fortsätta jobba tills man stupar sen spelar det ingen roll vad man jobbar med.
Hans bygge är väl varken vackert eller en effektiv sportbil men det spelar mindre roll för jag tror det är tack vare den som han är så där pigg trots 95 års ålder.
9,3 Mio. Aufrufe · 658.503 Reaktionen | Her 95-year-old grandad explains how he built his fancy red car, love how proud he is of the build, a talented artist! 👏❤️ It’s a long video but keep watching to hear gramps speak about the build! Via @krist
Her 95-year-old grandad explains how he built his fancy red car, love how proud he is of the build, a talented artist! 👏❤️ It’s a long video but keep watching to hear gramps speak about the build!...www.facebook.com
Min mamma skickade en bild på tavlan hon använde för att lära mig alfabetet. Hon gjorde den i yrkesskolan.
View attachment 503698
Min fru säger att det inte finns något N i lakritstomte.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|