oops164
Smed
På yttre ringen imorse i Malmö när man hör något växla ner några pinnhål och sen dra om på bakhjulet. Det gjorde fan min dag.
- Växla ner för att bakhjula...så...eh...moppeaktigtPå yttre ringen imorse i Malmö när man hör något växla ner några pinnhål och sen dra om på bakhjulet. Det gjorde fan min dag.
Jag tänker att det finns en dylika lösningar. Frågan är var?Nu får du skärpa dig, komma med sånt där och raskt börjar tänkandet till andra optimala lösningar........
Jupp nu walkie talkiesJag tänker att det finns en dylika lösningar. Frågan är var?
Det kommer mera…och kraftigare, antar jag. Man vill inte ha prylen och man vill inte vara nära någon som har.
Körkortsindragandet är väl oftast TrV som står för?Låter som en typisk cyklist.
Varför är det förresten olika brottskategorier för cykel och bil? Vill man nu respekteras som ett fordon och ta upp en hel fil, så vill man väl även ha de konsekvenser som kommer vid trafikbrott?
Dra körkortet för de som har och utfärda cykelförbud i 30 dagar så kanske det blir lite ordning och reda på cyklisterna.
Det borde väl gå att dra in något annat privilegium istället. Vad finns det som typiska cyklister på Södermalm inte kan klara sig utan i livet?Körkortsindragandet är väl oftast TrV som står för?
Mobilen och latteDet borde väl gå att dra in något annat privilegium istället. Vad finns det som typiska cyklister på Södermalm inte kan klara sig utan i livet?
Offerkofta?Det borde väl gå att dra in något annat privilegium istället. Vad finns det som typiska cyklister på Södermalm inte kan klara sig utan i livet?
En sån i 30 dagar ocksåLåter som en typisk cyklist.
Varför är det förresten olika brottskategorier för cykel och bil? Vill man nu respekteras som ett fordon och ta upp en hel fil, så vill man väl även ha de konsekvenser som kommer vid trafikbrott?
Dra körkortet för de som har och utfärda cykelförbud i 30 dagar så kanske det blir lite ordning och reda på cyklisterna.
Mobilen och latte
Alldeles för lindrigt, sett till brottets allvarlighet.Offerkofta?
Du menar en sådan här?????Jag tycker att alla cyklister som torskar för nån trafikförseelse ska tvingas vrida ena pedalen 180 grader så dom pekar åt samma håll, då ser man direKCt vem så klantat sig.
En så kallad Big Bang trampcykel ?Jag tycker att alla cyklister som torskar för nån trafikförseelse ska tvingas vrida ena pedalen 180 grader så dom pekar åt samma håll, då ser man direKCt vem så klantat sig.
https://www.reddit.com/r/IASIP/comments/87dj7eEn så kallad Big Bang trampcykel ?
Ja om man är tvungen vrida en trampan 180 graderhttps://www.reddit.com/r/IASIP/comments/87dj7e
Big bang trampcykel?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |