- Den här detaljen i sammanhanget tycker jag att ev. köpare ska detaljstudera innan h*n slår till. Eventuellt bränna upp, sänka i havet samt kasta till grisarna.Fogden säljer allt. Undrar om personen som köper denna får den utlevererad i en "anonym" låda eller om den kommer i en sån där Barbie-förpackning med genomskinlig plast.
Man bara vet att någon på kronofogden "jobbade sent" den dagen.Fogden säljer allt. Undrar om personen som köper denna får den utlevererad i en "anonym" låda eller om den kommer i en sån där Barbie-förpackning med genomskinlig plast.
Borde inte allt sådant vara förbjudet?För övrigt log jag i söndags då jag i egenskap av bonusfarfar besökte den fräsigaste lekpark jag varit på, nämligen Anders Franzéns park i Hammarbyhamnen. Helt ovadderad, med gamla maskindelar och stora fallhöjder.View attachment 503804
Huvudsaken är att man har någon annan att skylla på när någon ramlar och gör sig illa.Borde inte allt sådant vara förbjudet?
Jag tänker att det fostrar ordentliga människor när klanteri får konsekvenser och leken avbildar något verkligt istället för nån märklig klätterställning med enhörningar och regnbågar och mjuk mark under.Borde inte allt sådant vara förbjudet?
Precis vad jag menar (lite skämtsamt) - borde inte stadens fritidsförvaltning (eller vad det kan heta) gå loss med ord som "man kan slå sig, göra sig illa, finns inga gosiga saker för pojkar o flickor"Jag tänker att det fostrar ordentliga människor när klanteri får konsekvenser och leken avbildar något verkligt istället för nån märklig klätterställning med enhörningar och regnbågar och mjuk mark under.
Edit:
Titta, vad rejält. Här kommer ingen liten gosse in och blir genderfluid.
View attachment 503807View attachment 503808
- Och detta i tider då barnen måste ha hjälm och axelskydd när de äter frukostflingor. Hujedamig!".. Helt ovadderad, med gamla maskindelar och stora fallhöjder."
Det hade varit förjävla härligt om svarven var inkopplad och fungerande. Då kunde barnen lära sig att inte försöka peta bort svarvspån i farten osv. Det lär man sig inte förrän i vuxen ålder annars, och då är ju läkköttet lite sämre.Precis vad jag menar (lite skämtsamt) - borde inte stadens fritidsförvaltning (eller vad det kan heta) gå loss med ord som "man kan slå sig, göra sig illa, finns inga gosiga saker för pojkar o flickor"
Samtidigt är det nog en av de populäraste lekplatserna för nästan alla barn - upptäcka, fråga, klura ut själva
Det hade varit förjävla härligt om svarven var inkopplad och fungerande. Då kunde barnen lära sig att inte försöka peta bort svarvspån i farten osv. Det lär man sig inte förrän i vuxen ålder annars, och då är ju läkköttet lite sämre.
Nu får du skärpa dig, komma med sånt där och raskt börjar tänkandet till andra optimala lösningar........Exploderade personsökare i Libanon
Har Putin mobiltelefon?Nu får du skärpa dig, komma med sånt där och raskt börjar tänkandet till andra optimala lösningar........
Den parken är underbar!För övrigt log jag i söndags då jag i egenskap av bonusfarfar besökte den fräsigaste lekpark jag varit på, nämligen Anders Franzéns park i Hammarbyhamnen. Helt ovadderad, med gamla maskindelar och stora fallhöjder.View attachment 503804
Verkligen! Jag blev uppåt värre och ville rekommendera den till alla.Den parken är underbar!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|