Phett såmm phan.
Mer bilrunk:
En 15-milasväng med tillhörande mjukglass. Därefter hem till ett glas rött, ett par cigg och geniet Hans Zimmers soundtrack till Black Hawk Down.
Plus att några dagar på landet innehållande djupa, långa samtal om framtid, farhågor-förhoppningar och känsla-förnuft gör under för ett förhållande man trodde var över. Visade sig att det inte bara var jag som var rädd.
Det var inte länge du fick vara i Singeltråden. Grattis.
Satt i bilen idag på väg till en husvisning. Vi flipprar mellan radiokanalerna med de vanliga poplåtarna. Sexåringen i baksätet säger "Nej tack" så jag bläddrar vidare. Vi kommer till en rockkanal och Rammstein "Du Hast" har precis börjat spelas och ungen bokstavligen skriker "STOPP" sen börjar båda ungarna sjunga med. I ett gitarrsolo ber dom mig höja. Jag måste ha de häftigaste ungarna som någonsin gjorts (två tjejer på 6 och 9 år)
Kom ihåg det om 10 år när dom kommer hem med piercade kinder, tatueringar på halsen och två kilo mascara, luktandes rök och med en arrogant attityd väser, "var jag har varit, ute såklart"
...Och det är en bra kväll.
Kom ihåg det om 10 år när dom kommer hem med piercade kinder, tatueringar på halsen och två kilo mascara, luktandes rök och med en arrogant attityd väser, "var jag har varit, ute såklart"
...Och det är en bra kväll.
En normal kväll är samma, plus 2 promille och bukakefärgad blus.
Chefen är på semester och jag hade gjort att jag hade att göra redan på förmiddagen så jag stämplade ut kl 13, åkte till stranden med en semesterfirande kompis och kunde för första gången den här sommaren njuta av sandstrand och sol
Stekte på Tylösand såklart?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |