Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Fick äntligen på ramen för sidoväskorna på hojen idag. Det var lite intressant att ingen av guiderna för hur man gjorde det stämde, så jag fick göra som vanligt, gissa. :D
Fick plocka bort all plast i bakänden för att komma åt att sätta dit en av fästena. :näsblod

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
En 15-milasväng med tillhörande mjukglass. Därefter hem till ett glas rött, ett par cigg och geniet Hans Zimmers soundtrack till Black Hawk Down.

Plus att några dagar på landet innehållande djupa, långa samtal om framtid, farhågor-förhoppningar och känsla-förnuft gör under för ett förhållande man trodde var över. Visade sig att det inte bara var jag som var rädd.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
En 15-milasväng med tillhörande mjukglass. Därefter hem till ett glas rött, ett par cigg och geniet Hans Zimmers soundtrack till Black Hawk Down.

Plus att några dagar på landet innehållande djupa, långa samtal om framtid, farhågor-förhoppningar och känsla-förnuft gör under för ett förhållande man trodde var över. Visade sig att det inte bara var jag som var rädd.

Det var inte länge du fick vara i Singeltråden. :) Grattis.

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Satt i bilen idag på väg till en husvisning. Vi flipprar mellan radiokanalerna med de vanliga poplåtarna. Sexåringen i baksätet säger "Nej tack" så jag bläddrar vidare. Vi kommer till en rockkanal och Rammstein "Du Hast" har precis börjat spelas och ungen bokstavligen skriker "STOPP" sen börjar båda ungarna sjunga med. I ett gitarrsolo ber dom mig höja. Jag måste ha de häftigaste ungarna som någonsin gjorts (två tjejer på 6 och 9 år) :yoparty :yoparty

sportbike

Guest
Satt i bilen idag på väg till en husvisning. Vi flipprar mellan radiokanalerna med de vanliga poplåtarna. Sexåringen i baksätet säger "Nej tack" så jag bläddrar vidare. Vi kommer till en rockkanal och Rammstein "Du Hast" har precis börjat spelas och ungen bokstavligen skriker "STOPP" sen börjar båda ungarna sjunga med. I ett gitarrsolo ber dom mig höja. Jag måste ha de häftigaste ungarna som någonsin gjorts (två tjejer på 6 och 9 år) :yoparty :yoparty

Kom ihåg det om 10 år när dom kommer hem med piercade kinder, tatueringar på halsen och två kilo mascara, luktandes rök och med en arrogant attityd väser, "var jag har varit, ute såklart" :tungan

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Kom ihåg det om 10 år när dom kommer hem med piercade kinder, tatueringar på halsen och två kilo mascara, luktandes rök och med en arrogant attityd väser, "var jag har varit, ute såklart" :tungan

Klart de kommer göra! Det är ju mina ungar! Då kan vi jämföra våra tatueringar och piercingar ;) Röka ger de faan i däremot, det ska jag nog se till.

...Och det är en bra kväll. ;)

En normal kväll är samma, plus 2 promille och bukakefärgad blus.

Vänta lite här nu, är det ni som är de fula gubbarna som jag brukar varna mina barn för? :hihi
Äsch då, ni vet, jag är en upplyst rockbrud som kör hoj och hängt med de konstigaste människorna och gjort så många dumheter genom åren och jag är absolut ingen curlingförälder som håller käften om verkligheten och bäddar in mina ungar i små rosa moln så de kommer ut och blir chockade. Jag vill i alla fall tro att jag kommer tycka samma sak om 10 år. Inte för intet jag är Rockmorsan ju :fakta

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Chefen är på semester och jag hade gjort att jag hade att göra redan på förmiddagen så jag stämplade ut kl 13, åkte till stranden med en semesterfirande kompis och kunde för första gången den här sommaren njuta av sandstrand och sol :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati