Samtidigt känns det som nyss när jag var tonåring och Countachen var världens snabbaste serieproducerade bil men inte riktigt kom upp på rätt sida om 300.
Mmm o så gör en opel insignia opc unlimetid 286+ km idag? en opel
Samtidigt känns det som nyss när jag var tonåring och Countachen var världens snabbaste serieproducerade bil men inte riktigt kom upp på rätt sida om 300.
Ganska vanliga effektstarka bilar tar 2000/2010 talets sportbilar lätt i väghållning och kör ifrån dom , förarna kassa ofta...Mmm o så gör en opel insignia opc unlimetid 286+ km idag? en opel
Massa sportbilar blir frånåkta av vanliga vw,bmw,merc,saab o volvo på bana i prestandavarienter med +300 hk.Var det inte så att Coutachen först nådde över 300 men inte i avgasrenad USA-version och ej heller om man satte på den där jättevingen som alla ville ha trots att den inte ens var vinklad för att ge extra down force utan bara bidrog med ökat luftmotstånd?
Countachen fick man å andra sidan köra på allmän väg. Det får man tydligen inte med detta skrytbygget vilket gör Buggatti Chiron i specialversion som nådde 300mph (>480km/h) mer imponerande för mig då den fortfarande var gatlegal. Ja även Koenigsegg Agera RS och kommande Jesko såklart. När man nu skulle ha utrymme att komma över 400 km/h på allmän väg utan att först få den avstängd för övrig trafik.
Var det inte så att Coutachen först nådde över 300 men inte i avgasrenad USA-version och ej heller om man satte på den där jättevingen som alla ville ha trots att den inte ens var vinklad för att ge extra down force utan bara bidrog med ökat luftmotstånd?
Countachen fick man å andra sidan köra på allmän väg. Det får man tydligen inte med detta skrytbygget vilket gör Buggatti Chiron i specialversion som nådde 300mph (>480km/h) mer imponerande för mig då den fortfarande var gatlegal. Ja även Koenigsegg Agera RS och kommande Jesko såklart. När man nu skulle ha utrymme att komma över 400 km/h på allmän väg utan att först få den avstängd för övrig trafik.
Min XR400 gick igenom besiktningen idag!!
(tack @bosse-l - det är din förtjänst )
Insikten om att jag bara har två flaskor i duschen nu när ungdomarna flyttat hemifrån. Inte runt 25 st, som tidigare.
Flaskor?…Snart är du nere på en som vi andra....
Jag känner lukten av den där bilden....
Jag känner lukten av den där bilden....
Nu var det lite för låg nivå på många av inläggen för att jag skulle orka läsa hela tråden, men tänk vilket välsignat liv man har om man inte har annat att reta upp sig på.Motorcyklar sprider oljud. Förbjud skiten.
Motorcyklar sprider oljud. Förbjud skiten. Motorcyklar och mopederwww.flashback.org
Jag har 3. Den tomma, den halva och den nya.Snart är du nere på en som vi andra....
Hittade några burkar och en kassun på landet...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|