TomK
hela världen är min rejsingbana
...och det finns det fullt av däruppe. Lika rött som i Malmös förorter.
Extremt stimulerande program, med andra ord...Ytterligare en rolig detalj är att när jag ser film/tv så tycker den att jag sover. Ibland tycker den rent av att jag sover tungt.
Extremt stimulerande program, med andra ord...
Och när du kollar på porr tror den att du är på löpbandetYtterligare en rolig detalj är att när jag ser film/tv så tycker den att jag sover. Ibland tycker den rent av att jag sover tungt.
Jag är en rätt skev individ. ?Bild? Måste ju se jävligt roligt ut med brallor på överkroppen.
En gammal klassiker! När jag gjorde lumpen i Norrköping hände det ju typ en gång i månaden!Egentligen ska man gråta över den stakars chaufförens öde.
Men höjden av klantighet då det finns både lampor och pinnar som hänger
över vägen.
Lastbilskrasch på hårt trafikerad väg – hela taket skalades av - P4 Östergötland
Det blev stor påverkan i trafiken på Riksvägen i Norrköping på onsdagsförmiddagen..En lastbil med släp körde in i viadukten, under Finpångsrondellen på ...sverigesradio.se
Egentligen ska man gråta över den stakars chaufförens öde.
Men höjden av klantighet då det finns både lampor och pinnar som hänger
över vägen.
Lastbilskrasch på hårt trafikerad väg – hela taket skalades av - P4 Östergötland
Det blev stor påverkan i trafiken på Riksvägen i Norrköping på onsdagsförmiddagen..En lastbil med släp körde in i viadukten, under Finpångsrondellen på ...sverigesradio.se
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|