Vad ska Ni hitta på med kärringen på lördag?

Status
Ej öppen för fler svar.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Pillis skrev:
...den smällen får jag väl ta!! :)

Jag skall till Stockholm o kolla på K1 på lördag, men vi gör så här: Skicka en sjysst bild och ett erbjudande jag inte kan motstå så tar jag hand om dig i Göteborg på lördag, ok?

Annars är jag tillbaks på söndag eftermiddag, vi kan ta en kaffe.
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Swedie skrev:
du lär ha många PM innan veckan är slut! Du borde inte bli ensam om du är öppen för att träffa desperata mc åkare.

Njae...desperata ragg är jag kanske inte så sugen på....? Är det d enda man kan få här??? :confused:
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Pillis skrev:
Njae...desperata ragg är jag kanske inte så sugen på....? Är det d enda man kan få här??? :confused:

Nä, titta på mig, helt odesperat föreslår jag att jag skall åka till Sthlm och se stora anabolmänniskor slåss. Hur laidback som helst...
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Pillis skrev:
Njae...desperata ragg är jag kanske inte så sugen på....? Är det d enda man kan få här??? :confused:
Nä, jag överdrev nog. Finns nog vissa genuina människor här som inte söker endast ett ligg utan verkligt umgänge, som man senare får se vad det kan leda till, eller inte.

Du o jag lär iaf ses på banorna runtom sverige ändå... ifall du nu går på Rookie 1000 tävlingar eller du kanske håller dig till big boyzen :rolleyes: haha Fast var snäll mot mig, jag är agro på banan, av banan är jag en valp.
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
t-rex skrev:
Nä, titta på mig, helt odesperat föreslår jag att jag skall åka till Sthlm och se stora anabolmänniskor slåss. Hur laidback som helst...

D va väl inget förslag...det ÄR ju ett faktum att du ska dit juh... :D
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Swedie skrev:
Nä, jag överdrev nog. Finns nog vissa genuina människor här som inte söker endast ett ligg utan verkligt umgänge, som man senare får se vad det kan leda till, eller inte.

Du o jag lär iaf ses på banorna runtom sverige ändå... ifall du nu går på Rookie 1000 tävlingar eller du kanske håller dig till big boyzen :rolleyes: haha Fast var snäll mot mig, jag är agro på banan, av banan är jag en valp.

Kommer nog mest hålla till på Falkenbergsbanan i år å kolla tävlingarna där så isf ses vi säkert på SM/SO i juni...polarna som tävlade i Nordic Superbike förra säsongen ska alla köra ERF istället va jag vet...inte lika kul å kolla på juh!!*suck*
 

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ludvika
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Vart ska man hitta en kärring tills på lördag då´?

Stoppsladd skrev:
Är i Tyskland på lördag :fyllisar

Är du på färjan Göteborg --> Kiel på fredag eftermiddag då? Det är jag, men i tjänsten så det blir inget :fyllisar tyvärr.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Pillis skrev:
Kommer nog mest hålla till på Falkenbergsbanan i år å kolla tävlingarna där så isf ses vi säkert på SM/SO i juni...polarna som tävlade i Nordic Superbike förra säsongen ska alla köra ERF istället va jag vet...inte lika kul å kolla på juh!!*suck*
jamendåså, 12-13 juni körs det på falken :)

Men först ska du nog skaffa en hoj så du kan börja köra me grabbsen här på forumet! Sen kan du välja o vraka utefter hur de impar på dig med deras körförmåga och utstrålning. hoho =)
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
Lokke skrev:
Ååh! Alla dessa fantastiska förslag! Vilket ska man välja!?....öh. :rolleyes:



Är det enbart töntigt å barnsligt att köpa en liten nalle som håller ett stort hjärtan, :va

-Detta är ett klockrent alternativ. Man väljer olika beroende på vilken 14/2 i ordningen det nu råkar vara! Första härtasdag=nalle=kanon

:fyllisar
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
R2 skrev:
blommor vetefan hur det ska gå med, är ju lediga och tillsammans hela dagen, ....

Jo, skitbra! Blommogram när du VET att du är med henne & blombuketten kommer. Se förvånad ut, -
Öhh, vem kan skicka blommor till DIG DENNA DAG gumman?? Om hom skiter på sig är hon otrogen, men det kan bli riktigt bra när hon läser kortet å de e du!

:tummenupp
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
Någon med stenkoll bifogade en meny från en köttrestaurant.
Läste där att EN restaurant finns i Tyskland, men inte VAR i Tyskland. Ska jobba Onsdag -Söndag och har sällskap med mig dit!



Har Ni ort eller postnummer eller telefonnummer kanske ni kan få provsitta min retta! :banana
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
KAN JU HÄNDA ATT MAN FÅR GÖRA DET DÄR MED KORVEN,SÅ EN DUSCH TÄNKER JAG JU BÖRJA DAGEN MED.

edit:äta god mat och bara umgås med min lilla familj..inte slå på datorn:)
 

Therudeboy

Guest
Funderar på att bjuda ut tjejen jag fallit för på middag på lördag om jag lyckas :) Alla hjärtans dag måste väl visa att det finns känslor åtminstånde från en sida?
 
Last edited:

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sveriges Jerusalem
Hoj
Honda RS125R
ääh jag ska inte göra ett skvatt.

Bara kommersialismens sätt att tjäna ännu pengar på oss fattiga stackare :6surkart

.. lika spännande som halloween :tråkad
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
vilka då frågas?
Pillis skrev:
...polarna som tävlade i Nordic Superbike förra säsongen ska alla köra ERF istället va jag vet...inte lika kul å kolla på juh!!*suck*
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top