Varför denna hetsjakt mot No1?

Status
Ej öppen för fler svar.

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
jag hatar gr han kör for fort o kör på bakhjulet o bryter mot lagen hela tiden usch o fy det är hans fel att man har dåligt rykte när man kör sporthoj.........
o tänk om nån oskyldig stackare svänger ut framför honom o får en mc genom bilen.......
 
Last edited:

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
Holger skrev:
jag hatar gr han kör for fort o kör på bakhjulet o bryter mot lagen hela tiden usch o fy det är hans fel att d är dyrt o köra sporthoj för sådana som mig som är fjollig o bara har den till att posera.........
o tänk om nån oskyldig stackare svänger ut framför honom o får en mc genom bilen.......

Har man otur så förtjänar man ju inte o leva hursomhelst så det är väl bara en ära att bli hjälkörd av GR så man får ett slut på eländet :tungan
 

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm=Täby
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Holger skrev:
jag hatar gr han kör for fort o kör på bakhjulet o bryter mot lagen hela tiden usch o fy det är hans fel att d är dyrt o köra sporthoj för sådana som mig som är fjollig o bara har den till att posera.........
o tänk om nån oskyldig stackare svänger ut framför honom o får en mc genom bilen.......


& du är perfekt??!!

//Simon
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
haha ni fattar väl att jag dummar mig......... killen får köra precis som han vill för mig.....
 

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Ort
Trosa
Hoj
Hamas kom och sprängde den
Chris Ash skrev:
När man tror att det inte kan bli roligare så kommer detta.... :lol :lol :lol
Erm... Alla som tar emot kritik för vad de påstås göra på ett lungt och sansat sätt får kudos av mig, är det konstigt?

Om du vore en påstådd pedofil (Ännu grövre än vad No1 beskylls för) och fick ta emot värre kritik, men besvarade med sans och lugn, så skulle jag vilja applådera dig.
Dock inte om du vore dömd pedofil, då du är en bevisbar idiot.
 

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Ort
Trosa
Hoj
Hamas kom och sprängde den
På tal om No1, var är han? Har inte sett hans närvaro här på ett tag...
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
ChrilleR1 skrev:
Har suttit å läst div trådar nu i kväll och jag upplever att vad han än skriver får han skit. Jag vill inte påstå att jag är någon GR wannabe men jag tycker att efter det jag har läst nu ikväll att det spelar ingen roll vad han säger. Han får fan för allt ändå... Mvh ChrilleR1


Du har visst inte hängte med så mycket i vad som skrivits.Läs allt 1 gång till...sakta.
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Vad merparten av No1:s fans inte har fattat är att jag skiter fullständigt i om han är Ghost Rider eller inte. Det är inte det saken handlar om.

Dessutom har jag personligen inte blivit hotad av No1 på telefon, dock ett flertal gånger på PM.
 

Trött

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2005
Ort
sthlm
Hoj
R1
[QUOTE=drömen

..men det ändrar inte faktumet att han är inte en gud som kan avgöra om nån annan i trafiken inte är lika uppmärksam..och konsekvenserna när man kör i så tät trafik i dom höga hastigheterna som han nu gör..jaa..99% av folk som kör fort gör det när det är hyfsat lugnt..och då snackar vi under 250..men No1 ligger ÖVER 250...jag menar man behöver inte vara ett geni för att inse faktumet...han är en livsfara för alla i trafiken.
ni som har honom som idol tänk på det att den dagen ni har ungar i bilen som skriker eller mobilen som ringer och du själv missar hojen i backspegeln..och svänger kanske lite förhastat..vill du då ha No1 som kör in i dig i 250km/tim + eller nisse i 150-200?.
plugga på lite om hastigheter och genomslagskraft osv och ge mig sen ett svar.
:Bugar Återigen en själv korad expert på (när) det e ok att köra fort, nej han e defenetivt inte någon gud, kanske han behärskar 250 lika bra som du 200? Och det innebär att du är en precis lika stor fara, kanske inte mot en bil, (har inte gått kursen i genomslags kraft) men mot fotgängare osv, köra för fort när det e hyfsat lugnt verkar vara helt ok, NÄR är det tillräckligt lugnt för 250-? kör själv alltid för fort utan att tro att jag har facit, det har jag först efteråt, har heller inga idoler på mc, men sitta snacka om mobiler och barn som stör din koncetration i trafiken så att du svänger lite förhastat :va facit har vi som sagt efteråt! :huvet :fatta!
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
sismo skrev:
På tal om No1, var är han? Har inte sett hans närvaro här på ett tag...

I Tyskland, på nurburgring antagligen.. Om du har missat det så har han under våren/sommaren haft en tävling här på SH, där man genom att spela GT4 kunde en resa dit tillsammans med No1..priset var resa dit samt åka lite hoj och bil.

Datumen för när den här resan skulle vara är just nu.

Men om det blev nån resa vet jag inte, då jag själv skulle få åka dit..
Men eftersom jag inte fick nåt svar av No1 på typ en månad då jag ville ha info om resan, så gav jag upp och orkade inte engagera mig för att ta ledig från jobb för en resa som jag inte visste nånting om.

Jag PM:ade den andra killen här på forumet som oxå skulle åka. Han hade ringt No1 angående tävlingen.
Då fick han svar att No1 skulle ringa upp. Men han ringde inte upp..och när den här killen sen igen ringde upp No1, då var det ingen som svarade..
Om han senare fick tag på honom, det vet jag inte.

Typ sånt här..samt att No1 är lite av en dubbelmoralens mästare, kan nog ha å göra med att folk är lite buttra mot honom i vissa trådar.
 

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Ort
Gefle
Hoj
Nope
sismo skrev:
På tal om No1, var är han? Har inte sett hans närvaro här på ett tag...
Ja det var ett tag sen man såg nått inlägg från han nu...
kanske håller på med sista inspelningarna till nya "porrfilmen" :)
 

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Ort
Trosa
Hoj
Hamas kom och sprängde den
Chris Ash skrev:
Nej inte alls, men är hot speciellt "lugnt och sansat"?
Jag har då aldrig läst en tråd med hot i, inte heller har jag blivit hotad, därför tas det ej med iberäkningen.
 

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Vad är det ni sysslar med här ?

Istället för att diskutera OM No1 så tycker jag att ni ska ta upp detta MED No1. Oavsett om man delar åsikter eller inte så förtjänar No1 respekten att bli tilltalad, inte bara omtalad.
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
skoteridioten skrev:
I Tyskland, på nurburgring antagligen.. Om du har missat det så har han under våren/sommaren haft en tävling här på SH, där man genom att spela GT4 kunde en resa dit tillsammans med No1..priset var resa dit samt åka lite hoj och bil.

Datumen för när den här resan skulle vara är just nu.

Men om det blev nån resa vet jag inte, då jag själv skulle få åka dit..
Men eftersom jag inte fick nåt svar av No1 på typ en månad då jag ville ha info om resan, så gav jag upp och orkade inte engagera mig för att ta ledig från jobb för en resa som jag inte visste nånting om.

Jag PM:ade den andra killen här på forumet som oxå skulle åka. Han hade ringt No1 angående tävlingen.
Då fick han svar att No1 skulle ringa upp. Men han ringde inte upp..och när den här killen sen igen ringde upp No1, då var det ingen som svarade..
Om han senare fick tag på honom, det vet jag inte.

Typ sånt här..samt att No1 är lite av en dubbelmoralens mästare, kan nog ha å göra med att folk är lite buttra mot honom i vissa trådar.


Ha!! blev ni blåsta alltså? Hoppas en skaplig PUBLIK ursäkt samt fet kompensation utelas.
 

Zator

Jag är grinig idag...
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Sprint ST -06, 2x yzf 750 r -96, en blivande stealthfighter och en skrotfighter
skoteridioten skrev:
I Tyskland, på nurburgring antagligen.. Om du har missat det så har han under våren/sommaren haft en tävling här på SH, där man genom att spela GT4 kunde en resa dit tillsammans med No1..priset var resa dit samt åka lite hoj och bil.

Datumen för när den här resan skulle vara är just nu.

Men om det blev nån resa vet jag inte, då jag själv skulle få åka dit...

Åh så det var så den tävlingen slutade, undrade lite vad det blev av det hela.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top