Som återfalls-knutte blev det en ungdomsdröm som gick i uppfyllelse. Buell har alltid varit rejält kaxiga och ofta haft väldig innovativa lösningar, eller vad kan man säga annars om tanken i ramen, oljan i svingen (dock inte på 1125:an). Bonusen med 1125:an är ju att motorn levererar bra mycket mer och bättre än HD-spisarna i andra modeller.
Vi köpte varsin, jag och sambon, jag tycker CR:en är bra mycket läckrare än R:en. Det faktum att jag byggt om min gör att det inte finns en likadan att uppbåda på denna sidan av atlanten gör det hela än mycket bättre.
Sälja den kommer jag nog aldrig att göra. Grymt personlig med mycket själ gör att jag väljer min hoj framför GSX-r och Fireblade (som har passerat i min ägo) i alla lägen. Den hoj jag kan sakna mest av de tidigare är nog DR800s och RD350.
Passar på att skicka in ett litet videoklipp....vältittat på här hemma, trodde det skulle stilla abstinensen lite men det har bara gjort den värre!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Kwez0pY35Ps
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |
|
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner
Ducati Desmosedici GP7 är o... |
|
BMW närmar sig MotoGP
Sedan en tid har olika rykt... |
|
2025 års KTM 450 SMR
KTM höjer ribban för 2025 å... |