Varning!! Försöker att stjäla hojar i STHLM!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Äntligen någon som tar tag i saken samt berättar vad som hänt.
Tydligen för mycket sanning på en gång för vissa personer.

Om du inte har fakta på att berättelsen saknar grund , håll hellre tyst och låt dom inblandade föra talan.

// Anton Helsingborg

Vad pratar du om? Tar tag i vilken sak? För mycket sanning?

Om du inte fattat det förut så är detta ett diskussionsforum och där diskuterar man sina olika åsikter.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Shit vad trött man blir av dina inlägg!!!
Hur vore det om du lät bli att läsa då?
Du är helt enkelt en mes, fjant, fegis som leker smartpelle här.
Ja. Att slåss är tufft!
Man blir förbannad och undrar hur fan lagen skrevs engång, men när man läser dina inlägg förstår man att de som skrev skiten inte är ensama. Visst du skriver som om du vore en profet (jesus) o vill inget ont men snälla fan vi lever och det är år 2008 ditt snack funkar inte, bara för det står nåt i lagen betyder det inte att det är rätt o fel.
Lagen definierar rätt från fel. OM du vill vara Anarkist så är det helt ok för mig. Men jag tror inte det fungerar så bra i längdden.

Sverigeslag är ett skämt och skriven av en massa miffon som inte ens vet hur verkligheten fungerar. Varför ändra ett vinnande koncept? att skydda sina nära o kära samt ägodelar med våld har fungerar många många år. Men alla har beviset att följa svensk lag inte är det vinnande koncept nånstans. Du förlorar på alla sätt om du följer lagen när det gäller detta problem. Så vilka gynnar det? Man kanske ska skola om sig och blir kriminell på alla sätt. För enligt sveriges lag så är du trots allt människa oavsett om du skapar en massa lidande på olika sätt för dina med människor om o om igen och i olika grader.
Nästa gång dina grejer försvinner så lämnar jag ett tackbrev och skriver en önskelista på vad du kan placera ut som jag kan få själa :tungan

Sverige är ett skämt, ja. Lagen är nog bra om den efterföljs. Jag ser inte stöld som ett värre brott än misshandel, tvärt om. Du tror att jag orsakar lidande för mina medmänniskor genom att låta polisen och försäkringsbolaget sköta sina jobb?

Och när du nu kräkts ur dig all denna osammanhängande smörja så vill du att jag skall underlätta för dig att sno grejer.. :hihi

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Nej, men du hävdade inte att det var fel utan bara att det var olagligt.
STOR skillnad där.
Om min son vore hotad skulle inte jag (men kanske du?) börja slå i lagboken.

Jag hänger inte alls med i vad du menar. :va

Om min son var hotad så skulle jag inte vila förrän polis och myndigheter hade tagit hand om det.

(Ang. min förfråga på källa så är knappast jag den källan då jag förde en diskution och inte har någon utredning alls bakom mitt påstående.)

Last edited:

njelger

Guest
(Ang. min förfråga på källa så är knappast jag den källan då jag förde en diskution och inte har någon utredning alls bakom mitt påstående.)

Det är dock tämligen lustigt att du kräver källor av andra.

Jag hänger inte alls med i vad du menar. :va

Utslaget på min förvånometer försvinner i bakgrundsbruset. Vi får mäta i den miljön där de slipade hubble-linserna.

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Biturbo tänkte att jag kan väl ringa dig innan jag kommer o hämtar din ktm så du kan sätta på kaffe som kompensation för besväret...o du, se till att ha blåpapprena färdiga :tummenupp :rolleyes:

Ja. För att skriva över hojen till dig, gratis och att inte gå ut med ett baseballträ om du snor den är ju exakt samma sak..

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Själv är jag inte säker om jag vågar hoppa på buset med bollträt, men jag törs tala om det och tänker inte försöka övertala andra låta bli. Tvärt om tycker jag det är bra om nån vågar. Dels vet buset att det kan finnas risker med det gör och kanske inte ger sig min cykel som jag sover 1,5m ifrån. Dels väcker det debatt, en debatt som jag tycker är viktig. Om man inte ändrar på nåt blir det som det är...

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Började asgarva idag när jag insåg att det låg 1,5m kätTinG precis vid ytterdörren av en ren slump.
Komsi komsi lilla hojtjuv!

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
va fan? det är enkelt, snor någon min hoj, och jag får reda på vem det är.

då kommer han/hon veta att han/hon lever, den saken är säker.

eller är det fel att tänka så? formulera varför isåfall!

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Låt mig gissa. Slå först och fråga om avsikterna senare?

Hehe, inte nog med att du är dryg...du är även stf. fiskmås med förhastade slutsatser, som helt plötsligt får stå för den absoluta sanningen:va
Kort och gott lille vän.....sug min pung.. :rolleyes:

Last edited:

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Hur vore det om du läste tråden?

som jag förstått det så tycker du att man ska låta lagen ha sin gång?

men vafan komigen nu, kan du göra något åt saken själv så gör man det!

det är enkel mattematik!? :tummenupp

robban_75

Medlem
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -14
Kanske inte är RÄTT att bryta benen av nån som snor ens prylar men då ska han fan låta bli, jag kanske har jobbat häcken av mig för att köpa mina saker.

Kalle tjackpundare som bodde granne med mig stod med en nerknarkad polare modell större o anklagade mig för inbrott i mitt eget förråd med nyckel till låset och nyckel till plåtdörren.!?.. jag hotade släppa hunden på honom... hade aldrig problem igen.
Visst det hade gått som vapen i en rättegång men låt gå.

Moralpoliser sitter o klagar på att våld inte är lösningen, oftast inte men vad ska man göra med lagstiftning som är så lam?? när man läser i tidningen om nån dåre som dödat nån så sitter alla o klagar... "hur kan det ske"... oftast är det personer som "är kända" men ingen har gjort nåt så dom kan härja fritt.

Från det ena till det femte:
Polaren är ihop med en tjej från eritrea, han sa att det är hur lugnt som helst där.
Åker man dit för stöld så är det rakt in i armén, så ställer du bilen med nycklarna i och går o fikar står den kvar när du kommer ut.... bra system :).
Om vi skulle omvandla det straffet till ryskt arbetsläger, lägga ut straff på
anbud från grannländerna :)

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE