Palmas
Ny medlem
Ja en sadan mamma skulle man ha haft, inte en som drömmer mardrömmar och att man kraschar.bikerwoman skrev:Johodå! Här har du en likasinnad 42 i år och en son på 20 som mer än gärna lånar min K5:a.......
Ja en sadan mamma skulle man ha haft, inte en som drömmer mardrömmar och att man kraschar.bikerwoman skrev:Johodå! Här har du en likasinnad 42 i år och en son på 20 som mer än gärna lånar min K5:a.......
Härligt trodde nästan att man var ensam som va 40+Oh My skrev:Härligt att vi är så många 30+ ändå, annars får man ofta en känsla att det är väldigt ungt här. Själv 34 och haft A-kort sen 2003.
Jögga skrev:Härligt trodde nästan att man var ensam som va 40+
är 42. Nu törs man lyfta på sitt mörka visir när man har stängt av hojen. Hade faktiskt tänkt att inte köpa en ny hoj vad ska folket tror 42 år r1 06 Man när den här tråden kom upp så känns det jävligt bra . Var är värmen måste ut och mata. Jögga.
Perra72 skrev:Måste ju toppa det jag 34,sambon 23
Oh My skrev:Härligt att vi är så många 30+ ändå, annars får man ofta en känsla att det är väldigt ungt här.
peter R1 skrev:JA, men min mekar själv oxo sug på den
Ankan skrev:44 i år. Kört av och till sen -80. Åka hoj är roligare nu än nånsin. Suktar nästan ihjäl mig nu efter en gixxer 750 -06. Hojarna blir mer och mer racer för varje gång jag byter...
16 tumsfälgar, anti-dive, Vance&Hines, Raask, Hailwood Replica, Pantah, CB1100F... :dräggelsmileytuppjuck skrev:Oh shit... *minns känslan*
Fan, kalenderbitare de luxe var jag också på den tiden, men fick nöja mig med att sukta. En hoj som jag däremot skulle vilja se igen är Benelli Sei.
Och snacket som gick om hur farliga RD 350rna var för att folk tokvarvade och körde ut i spenaten..
Eller hur många bitar man var tvungen att ha från Rickman för att det skulle kunna kallas för Rickman-Honda tex.
Eller ylande Alfa-4-1 system.
Eller den fantastiska uppfinningen med att sätta oljebehållaren på _utsidan_ av stötdämparna för att kyla bättre. Vilken revolution.
Eller... fan. Det finns hur mkt som helst
Nostalgikväll någon?
Visst är man snart 39. Man är ju inte äldre än man gör det till. Har väl åkt 2 hjuligt sen barns ben i olika former. Har haft kort sen 18 år och en dag ( 1985 ).Färnbo skrev:He he snart 40 och leker fortfarande med motorcyklar och snöskotrar, körkort sedan 1984, åkt hoj sedan 1979......
Välkommen..
Fick ditt kort... jojo... det var väl bara till att öppna Cornflakespaketet på din tid...gamle skrev:Tur man inte e ensam med lite historia bakom sig Jag fick mitt tunga hoj kort 1974 har använt det regelbundet
Det där får du allt ta o bevisa på SH Puben i Helsingborg den 17/3!HbgQ skrev:Fyller snart 31 och haft kortet i 4 år..
Lite märken på kroppen har man efter smärre vurpor..
Så fort man sitter på hojen är man ju 18 igen...
Det är ju vi som är den ironiska generationen.....eller missade jag ironin igen nu?Chronic skrev:Själv är jag inte ett dugg förvånad över att det döljer sig seniorer bakom skärmarna, oförmågan att uppfatta ironi samt diverse klagomål på "oulawbeteende" visar tydligt var i livet många står.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|