Det spelar väl ingen roll vad det kostar, alltid förbannat roligt att jämföra det värsta på 2 hjul mot det värsta pengar kan köpa på 4 hjul
Ägaren av bilen säger att han inte är van såna farter och att han släppte för att han tyckte att det räckte.
Angående cykeln så tror jag knappast att han gjorde nåt fel, folk som är med i PotatoesMC.com är väl knappast amatörer? De kan ju sin sak och han som var där körde nog så bra som det gick.
Evon behöver en 6:e växel, den saken är säker.
Bilen gick sjukt bra inge snack! stör mig bara lite på att det alltid är "det värsta på två hjul" när det handlar om en standardhoj.
Du tycker inte att det blir lite snett med en härrejösses trimmad bil mot en standard hoj och kalla det "det värsta på två hjul mot det värsta på 4 hjul" ? Gixxern är iofs bland det värre man kan ha standard men det finns ju hojjar med turbo
Bilen gick sjukt bra inge snack! stör mig bara lite på att det alltid är "det värsta på två hjul" när det handlar om en standardhoj.
Alltid samma sak som skrivs i dessa trådar.
Om hojen skulle förlora så gav han inte fullt!
Sen måste folk också alltid skriva att det är mycket dyrare att få samma resultat med en bil än med mc.
Varför känner alltid folk ett behov av att försvara sig ( eller motorcyklar)?
Blir ju bara pinsamt!
Skit samma om det är dyrare. Det är en fet bil i filmen!
Porshe 911 700hk vs Gixxer
Porshe 800hk vs gixxer
Det ska alltid komma från en sporthojförare en kommentar i stil med: "tänk om cykeln hade turbo" osv...ja hade den haft det så hade det varit riktigt intressant men nu hade den inte det.
Om man nu inte jämförde en trimmad bil mot en original motorcykel, vad ska man då ta? En Veyron? Jo, bara de att den kostar 12-15 miljoner!
Och jämför man vikt/effektförhållanden så borde väl en 600-800 hk bil motsvara en original sporthoj rätt bra...eller?
Jag har alltid stått och kommer alltid stå för principen att..man kör med det man har, sen om bilen har 1000 hk och motorcykeln har 185 hk, det spelar inte mig nån roll. Har cykeln turbo, fine, det gör det hela ännu roligare
Jag skulle må fruktansvärt bra om jag fick se en bil av typ Ryan Woons Supra som ligger på 1400 rwhp mot exempelvis "spök riddarens" turbocykel på 500 hk.
Eller mer "humana" 800-1000 hk bil mot en turbohoj på 300-350 hk
Det spelar väl ingen roll vad det kostar, alltid förbannat roligt att jämföra det värsta på 2 hjul mot det värsta pengar kan köpa på 4 hjul
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|