Har inget emot hjämförelsen i sig. Utan att du kallar det värsta hojjen mot värsta bilen eller va du skrev. Bilen är härrejösses trimmad och mcn "bara" standard inget annat..
Exakt, verkar vara många som inte tänker hela linan ut.
Har inget emot hjämförelsen i sig. Utan att du kallar det värsta hojjen mot värsta bilen eller va du skrev. Bilen är härrejösses trimmad och mcn "bara" standard inget annat..
Sluta surra, hojen fick storspö
Sen att porschen inte tar 08an e ju lite skumt
jo tycker faktist det är rätt imponerande att få ut sån effekt ur EVO VI:an att den drar en hoj... är ungefär lika imponerande som att få se en elefant springa ifrån en gepard.Knappast imponerande......
Tycker du själv det ?
Gänget som gör denna film har bara haft med bilar tidigare men det vart så mycket diskutioner i andra trådar på zatzy om vilken bil som behövs för att dra just en orginalhoj, därför hade de inte med några trimmade hojjar.Jag saknar alltid en turbo-hoj i det här filmerna
Nja, nu tänker du inte till riktigt.
Hojen är en sådan som är köpt orginal från butik, bilen är på samma sätt köpt men sedan hemtagen och moddad en hel del.
Utgången skulle absolut bli annorlunda och hojen också fick samma 'översyn'.
Vore konstigt om utgången i just denna film skulle bli annorlunda med tanke på vad som är gjort med bilen.
Nej, man gör det för att detta är ett stort event som kommer synas över stora delar av världen på både DVD och HD samt Youtube. Tidigare event har haft miljontals views så jag ser inte problemet med att göra reklam för PotatoesMC.com i sammanhanget...
Men du kanske vill utveckla din tanke?
/R
Hmmm Fullgasrepa med en Gixxer1000 K6 utan att framhjulet lättar.
Vete fan om du miss uppfattade mig vi norrläningar skriver väll lite ludigt(vi e inte som folk ska va )...Varför göra ett race mot en hoj som föraren uppenbarligen försvårar för sig själv genom att ta upp mera vindmotstånd pågrund av att han har en tröja över skinstället sen att köra imotvind med en hoj som inte är så aironatmiskt(stavning?) uppbyggd mot en bil som har mycket bättre aironamisk uppbyggnad gör det inte lättare för hojen.
Vill gärna se ett nytt race på en vindstill sträcka + en hojförare som gasar utan en massa fladerkläder på sig utan ett rent racing ställ.
Det är bra med reklam men sätt en stor potatis skyllt fram på bilen då
Sen har jag hört ryckten om att Potatis killarna blir ifrån körda av 47+ åringar efter vägen också som dessutom kör en slö aprilia.
Bilen går bra och det finns risk att den tar hojen vid rätt förhållanden också men jag vill se en fair fight
Vete fan om du miss uppfattade mig vi norrläningar skriver väll lite ludigt(vi e inte som folk ska va )...Varför göra ett race mot en hoj som föraren uppenbarligen försvårar för sig själv genom att ta upp mera vindmotstånd pågrund av att han har en tröja över skinstället sen att köra imotvind med en hoj som inte är så aironatmiskt(stavning?) uppbyggd mot en bil som har mycket bättre aironamisk uppbyggnad gör det inte lättare för hojen.
Vill gärna se ett nytt race på en vindstill sträcka + en hojförare som gasar utan en massa fladerkläder på sig utan ett rent racing ställ.
Det är bra med reklam men sätt en stor potatis skyllt fram på bilen då
Sen har jag hört ryckten om att Potatis killarna blir ifrån körda av 47+ åringar efter vägen också som dessutom kör en slö aprilia.
Bilen går bra och det finns risk att den tar hojen vid rätt förhållanden också men jag vill se en fair fight
Folk sitter och pratar om aerodynamiken osv, vet ni hur en Evo VI ser ut ens? Den är ALLT annat än aerodynamisk...och då menar jag inte pga sina vingar utan den är bokstavligen inte aerodynamisk...hela den bilen är inställd på downforce.
Fast nu kör just den här utan bakvingen, så det är lite bättre.
/R
Japp! Det är inga problem om du vet vad du gör...
Jo, det är problem även om man vet vad man gör. Har plågat dom mer än 4000mil så jag vet hur dom går. Inte många proffs som utnyttjar dom fullt på strippen klarar det utan att lyfta det minsta på framjulet som i filmen. Förnekar inte att det är en grym bil som kanske piskar den bäste, men det finns nog mer att hämta ur hojen.
startar man från stillastående så skickar man ofta upp framhjulet men med rullande start är det lättare att hålla ner framhjulet. Man vinner knappast något på att skicka upp framhjulet i luften.Jo, det är problem även om man vet vad man gör. Har plågat dom mer än 4000mil så jag vet hur dom går. Inte många proffs som utnyttjar dom fullt på strippen klarar det utan att lyfta det minsta på framjulet som i filmen. Förnekar inte att det är en grym bil som kanske piskar den bäste, men det finns nog mer att hämta ur hojen.
Sluta surra, hojen fick storspö
Sen att porschen inte tar 08an e ju lite skumt
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin