Ja, februari 2012, som tillbehör - men inte gratis.Contouren har en färdig fungerande lösning för iPhone/Android men det kommer väl till GoPron snart?
Ja, februari 2012, som tillbehör - men inte gratis.Contouren har en färdig fungerande lösning för iPhone/Android men det kommer väl till GoPron snart?
Ja, februari 2012, som tillbehör - men inte gratis.
Största fördelen tycker jag är injusteringen med laser plus att linsen går att vrida. GoPro:n måste ju monteras snett på en sned yta om man använder ex sugkoppen. Contouren är mindre och smidigare, tar ingen luft i 200 blås på hjälmen. Annars är det nog hugget som stucket. Contouren har en färdig fungerande lösning för iPhone/Android men det kommer väl till GoPron snart?
Nu vet jag iofs inte om det ändrats radikalt med + men för mig så var vattentäta skalet en rätt stor grej med gopron. Har för mig att de beskrev contour som "water resistant" och det är en rätt luddig feature. Gopro klarar ner till 60m om man t.ex. kitesurfar eller gillar dykning.
Sant. Samtidigt klagar många på brytningen av den välvda linsen på GoPro2 under vatten, så då åker man på att byta den ändå.Nu vet jag iofs inte om det ändrats radikalt med + men för mig så var vattentäta skalet en rätt stor grej med gopron. Har för mig att de beskrev contour som "water resistant" och det är en rätt luddig feature. Gopro klarar ner till 60m om man t.ex. kitesurfar eller gillar dykning.
Var inhandlar med någon av dessa till bra/bäst pris?
Jag skulle kunna tänka mig köpa en bitÄr det någon som vet ett bra ställe att köpa extra tejp till fästena? Det är ju 3M VHB 4991 och bästa hittills som jag hittat är från USA. 4,6m, bredd 50mm för typ 600 spänn. Eller är det några som vill köpa stumpar av mig? Känns som 4 dm räcker länge för min del.
Behöver lite hjälp. Har en Gopro Hero Hd 960 som jävlas med mig. Filmerna blir grymt ryckiga, bilden skenar iväg hela tiden, från normal till typ fast forward och tillbaka. Så håller det på hela tiden.
Vad gör jag för fel? Kör på standardinställningen 3(1280*960) Nån som har nåt tips?
Jag skulle kunna tänka mig köpa en bit
Jag har ett 32 gb sdhc klass 4 kort. Har provat se filmerna på olika datorer och det ser likadant ut så det är inspelningen som muppar.Vad har du för minneskort i den? å har du provat på olika datorer?
Testa med ett annars kort.. annars låter det som om det är dax att reklamera.
Jag har ett 32 gb sdhc klass 4 kort. Har provat se filmerna på olika datorer och det ser likadant ut så det är inspelningen som muppar.
Har iofs inte testat några andra upplösningar än, får väl göra det och se om det blir likadant då
Är det någon som vet ett bra ställe att köpa extra tejp till fästena? Det är ju 3M VHB 4991 och bästa hittills som jag hittat är från USA. 4,6m, bredd 50mm för typ 600 spänn. Eller är det några som vill köpa stumpar av mig? Känns som 4 dm räcker länge för min del.
Har fått erbjudande att köpa GoPro Hero HD utav min syrras kompis för 1000 kronor, då ingår det ett minneskort på 16 GB har jag för mig, vad för tillbehör det finns vet jag inte.
Vad för fäste används till hjälmen, är det sugproppen då?
Jag skulle helst vilja ha så bra kvalité utan att det blir hackigt och samtidigt kunna filma i 2-3 timmar, den tiden man är ute och åker i skogen eller dylikt.
Så är det något att satsa på? Min syrra bor i Gävle, och hennes kompis bor cirka 15 mil ifrån henne så det blir en bit för mig att åka om jag ska provfilma och se att den fungerar som den ska eller dylikt, och min syster är inte den smartaste direkt
Har fått erbjudande att köpa GoPro Hero HD utav min syrras kompis för 1000 kronor, då ingår det ett minneskort på 16 GB har jag för mig, vad för tillbehör det finns vet jag inte.
Vad för fäste används till hjälmen, är det sugproppen då?
Jag skulle helst vilja ha så bra kvalité utan att det blir hackigt och samtidigt kunna filma i 2-3 timmar, den tiden man är ute och åker i skogen eller dylikt.
Så är det något att satsa på? Min syrra bor i Gävle, och hennes kompis bor cirka 15 mil ifrån henne så det blir en bit för mig att åka om jag ska provfilma och se att den fungerar som den ska eller dylikt, och min syster är inte den smartaste direkt
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|