Vilken körstil har du

GSXR1100R skrev:
Tröja har man på sig om man fryser, jobba mer när du kör hojen så blir du varm och då behövs ingen tröja, det är touringvarning att ha en tröja utanpå stället.
Ja, ja! Jag ska aldrig mer köra med tröja på bana. Jag lovar! :D

@Goodstuff: http://www.kicks.se/ ;)

En fin bild på snabb åkstil. Notera avståndet mellan kurbs och bromshandtag... :tummenupp

Bifogat

• 1999_jerez_01.jpg
    1999_jerez_01.jpg
    33 KB · Visningar: 220
sandstream skrev:
Så du menar på fullaste allvar att tröjan har med körningen att göra? Trodde inte du var så fördomsfull, men men....
Javisst. Den som kör på bana med en fladdrande tröja utanpå skinnstället har uppenbarligen sina referenser från annat håll än roadracing. Den som har förstått vad som är funktionellt när man ska köra fort har inte tröja på sig.

sandstream skrev:
Aha, så Victor är ett alias för Ash, där ser man :rolleyes:
De ser så lika ut... :3freak

Nyteknik skrev:
Javisst. Den som kör på bana med en fladdrande tröja utanpå skinnstället har uppenbarligen sina referenser från annat håll än roadracing. Den som har förstått vad som är funktionellt när man ska köra fort har inte tröja på sig.
Men jag trodde att jag var tuff, okej.
Har ju sett Potatisarna med sina tröjor och de kör ifrån mig så jag trodde att lite av hemligheten kanske låg i tröjorna :rolleyes: :)

sandstream skrev:
Har ju sett Potatisarna med sina tröjor och de kör ifrån mig så jag trodde att lite av hemligheten kanske låg i tröjorna :rolleyes: :)
Nu sätter vi pungt för tröjsnacket, visa din körstil istället.

Bifogat

• normal_175_7566.jpg
    normal_175_7566.jpg
    43.5 KB · Visningar: 115
sandstream skrev:
Vet ingen "potatis" som är snabb på riktigt. Och jag har aldrig sett någon som är snabb på bana köra i tröja. Titta på Sjögren bakom mig till exempel; ingen tröja. Notera att han är bakom mig. :tungan

Bifogat

• korstil.jpg
    korstil.jpg
    138.4 KB · Visningar: 125
shit... tycker fortfarande att det är rätt imponerande att man kan lägga ner hojarna så lågt som ni gör ändå.. känns lååångt dit ner å ända behålla kontrollen... fast.. jag har ju aldrig provat häller så :)

Nyteknik skrev:
Vet ingen "potatis" som är snabb på riktigt. Och jag har aldrig sett någon som är snabb på bana köra i tröja. Titta på Sjögren bakom mig till exempel; ingen tröja. Notera att han är bakom mig. :tungan

Jag har ett likadant ställ som Sjögren. När jag har det på mig säger alla att jag borde dölja det med en tröja. Visar ju bara hur lite folk fattar, inte sant?

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick