Alicia ska inte behöva svara för mig. Hon blir arg för fort.
Behovet för ny server har varit lite av plötsligt för mig. Har inte kunnat buffra några pengar. Då jag inte har sådana inkomster som tillåter det. Sporthoj.com drar inte in de summor ni tror den gör och betalar Inte min RR-karriär. Jag har sponsorer utanför SH oxå. Som det står i första inlägget saknar jag medel för att själv betala för en server. Jag skulle såklart kunna FÖRSÖKA betala allt själv och börja buffra NU eller efter nästa RR-tävling. Men jag har omkostnader som gör att jag inte kan ha råd att betala 15k+ på en server på ett bra tag framöver. Tror inte ni orkar vänta på det. Så därmed frågar jag de som är intresserade av att hjälpa, om de kan avvara pengar i syftet för att göra sajten bättre för sig själv och resterande medlemmar. Samtidigt såklart lockar jag med att från mitt kontor jobba på att ytterligare ändra och förbättra Sporthoj.com. Det är det Jag personligen kan lova och försöka mitt bästa på att hålla.
Jag äger inte r1-forum längre.
Jag har tagit bort inlägg för att jag egentligen inte vill diskutera min ekonomi, vad jag kan göra, vad jag inte borde, m.m. Det kommer bara leda till tråkiga diskussioner som förstör för de som vill hjälpa och försenar och försämrar.
Jag vore tacksam om de med ytterligare frågor om mig och hur sporthoj drivs, tar det privat så kan jag kanske erlägga mer utförliga och detaljrikare förklaringar.