Flubber skrev:Handguards ska sitta framåt-snett neråt för att skydda mot grenar el likande i skogen. Inte uppåt och fungera som spoilers, det har man bara på bilar.
Dom sitter som dom ska, inga spoilers här inte^^
Flubber skrev:Handguards ska sitta framåt-snett neråt för att skydda mot grenar el likande i skogen. Inte uppåt och fungera som spoilers, det har man bara på bilar.
KJECOP skrev:2289205Men att hälsa på Custom- och chopperåkare är meningslöst. Man blir förvånad om någon hälsar tillbaka.
Jag bryr mig inte om vad folk tillhör för yrkeskategori, vi är alla människor med lika värde, så jag hälsar på mc-poliser medKJECOP skrev:2289205Jag brukar vinka eller nicka när jag möter en hoj (att jag nickar beror på att jag har händerna fulla med gas, broms, koppling och radiosändning...) men det är inte så ofta någon hälsar tillbaka. Kan det bero på att jag är mc-polis tro...?
HansGbg skrev:2289304Till de andra vinkar jag tillbaka - hälsar de, hälsar jag.
knowme skrev:2289254jag vinkar till alla mc,alla bilar,alla lastbilar,alla bussar alla spårvagnar alla färjor alla gående alla cyklande ja jag vinkar till ALLA!!!!
HurtsLikeHell skrev:2286363Jag tycker det är otroligt trevligt att visa respekt för andra sporthojsgalningar genom att vinka. Det som är kul är att det bara är sporthoj vinkar till sporthoj (dock inte alla). Men sporthoj vinkar aldrig till Custom eller?
Fattar inget riktigt. Jag vinkar lite överallt.
Hur fan lyder den oskrivna regeln? När vinkar ni?
Tycker det verkar tvärtom? jävla skitiga aphängarnissar vinkar sällan åt sportisarna, kanske bara gäller el Capital?Mickep66 skrev:2286370Vinkar till alla jag ser, svårare än så är det inte. Tycker iof att det verkar som att custom nissarna är bättre på att hälsa här omkring än sporthojsåkarna.
HurtsLikeHell skrev:2286363Jag tycker det är otroligt trevligt att visa respekt för andra sporthojsgalningar genom att vinka. Det som är kul är att det bara är sporthoj vinkar till sporthoj (dock inte alla). Men sporthoj vinkar aldrig till Custom eller?
Fattar inget riktigt. Jag vinkar lite överallt.
Hur fan lyder den oskrivna regeln? När vinkar ni?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari