Var förbi brä'gårn idag och hämta upp det sista (skivan är en vanlig XPS). Nu ska vi bara börja måtta och skära, sen ska vi få till en snygg plugg. Tanken är att behålla så mycket org. form som möjligt. Bara höja upp den lite så att man kan få
ner en sittdyna. Vill inte ha så att dynan sitter "uppepå" allt för mycket, det får INTE se ut så
här Sen blir det ett litet litet stöd bakpå så min sämre hälft inte trillar av när den joddlar igång..
Dock kan det ta en dag eller två innan jag börjar. Så länge det är snö ute så är det sladdhäcken som får all uppmärksamhet :radbands_racer
Är det nån som känner till nån kille/tjej som är bra på att eloxera? Eller som har en susning om vad det kostar? Prisskillnad mot lackering?
Fick hem nya fotpinnarna idag också
Justerplattorna borde va halvvägs över Atlanten vid det här laget så dom kommer nog snart även dom.
Börja aldrig räkna på vad det kostar.. man blir bara mörkrädd. Jag gav upp när jag sprängt min budget med 200%...
Cutsen ser jävligt nice ut för övrigt
Tack, hoppas den blir kanon sen när den är klar! Iofs. gör det inte såå mycket om den inte blir vidare snygg. Den kommer bara sitta på när man ska skjutsa, annars blir det en orginal. Kommer sitta med precis samma fästen som innan så man byter den väldigt lätt.
Oh, BTW.. Budget, finns ingen. När det inte blåser damm i börsen så ser man till att det gör det
Du skär väl med upphettad ståltråd? då blir det inte så mycket att sopa upp
Jo, tog en snabbkurs i att plasta egna saker på nätet. Sen när skummet härdat så blev jag så till mig att jag gick loss med brödkniven istället
Dock gjorde jag inget fel, jag hittade bara ett sätt som inte är lika bra
Här får du ett litet tips på snygga styrändspeglar (Rizoma).
Dom var inte så dumma du. Dock skulle jag vilja ha ett par som inte sticker uppåt, utan bara rakt ut. Då finns mest massa customprylar och runa speglar att välja på.