En SuperDuke med förutseende ägare är som gjord för att vurpas på go-cart banor
Man lägger den ner lite försiktigt, reser upp den och åker in i depån, spänner fast växelpinnen igen och sen är'e ba å åk! Två kraschpuckar, en styrända och en växelpinne är allt som skadas vid en low-sider. Rätt sjukt eg. att dom är så pass bra skyddade men vi var ju +3 förra året som fick hjärtat i halsgropen när våra Hertigar inte ville stå upp, men så fort man synar skadorna i depån så förstår man vad Alparna menar med
Ready To Race
Men det är som du säger ang. delar ändå, mer jobb än jag först hade räknat med. Men det känns som det man lär sig på vägen gör mödan värd. Kunskap om hur man gör saker kan man aldrig få för lite utav! Men om den dagen nu kommer då du lägger Sothoran så gnistorna står härliga till, så ska jag gråta i kapp med dig! Vilket hästjobb att få tillbaka den där putsen