Skrotnisse
What would Shervin do?
Verkar smart att lägga drösavis med peningar på ett fordon med bristfällig komfort och säkerhet när det finns överlägsna transportmedel.
Det där är just det signifikativa draget: en trendängslig, självbekräftande önskan om att tillhöra de lite bättre.
Om man mot förmodan har det bättre förspänt på det intellektuella planet, så är man ju skyldig att hjälpa de man anser lägre stående.
Hur är det att trendrenovera sitt fullt fungerande kök som förmodligen du och alla andra "kreativa, smarta, duktiga, skapligt avlönade " gör? Är inte det lite WT så säg?
/J
Du kan ju inte använda hemlig information för att smutskasta mig i det offentliga rampljuset . För erkänn att det är pucken som skvallrat att han byggt mitt nya kök.
Dessutom borde alla ha ett skräddarbyggt kök i valnötsstommar och högblanka lackerade luckor "inget jävla vitt plastlamminat på luckorna, det är W/T". Med dom senaste vitvarorna från AEG.
Hur ska man annars kunna steka sina fiskpinnar eller brygga sitt kaffe
Verkar smart att lägga drösavis med peningar på ett fordon med bristfällig komfort och säkerhet när det finns överlägsna transportmedel.
Hd är inget transportmedel.
Hoppas det vart bra, det är ju huvudsaken
Sluta gnäll på HD
Du kan ju inte använda hemlig information för att smutskasta mig i det offentliga rampljuset . För erkänn att det är pucken som skvallrat att han byggt mitt nya kök.
Dessutom borde alla ha ett skräddarbyggt kök i valnötsstommar och högblanka lackerade luckor "inget jävla vitt plastlamminat på luckorna, det är W/T". Med dom senaste vitvarorna från AEG.
Hur ska man annars kunna steka sina fiskpinnar eller brygga sitt kaffe
Det är en acessoar för revisorstyper.
Att röka i bilen är djävligt WT
Att röka överhuvudjävlataget är WT..!! Fatta vilken totalt jävla meningslös syssla.!!
Förresten... är svära WT?? ...för då ligger jag riktig jävla illa till.
Förresten... är svära WT?? ...för då ligger jag riktig jävla illa till.
Nej, att svära visar bara att man har ett väl utbyggt vokabulär som innehåller uttryck för varje tillfälle. Att inte svära skulle innebära att man tvingas begagna ord och uttryck som egentligen hör hemma i helt andra samanhang och därför bara känns krystade!
...ett par billiga OK-lågprisglasögon...
Men du svär ju aldrig!
(du bara fjäskar för MH ju!)
Nu är du on to something, är inte billiga solbrillor över huvud taget vete?
Sant, men det är bara för att jag inte vågar!
...fjäskar? Jag? Inte alls!
Festivaler av alla de slag är WT oxå f.ö!
Det är en acessoar för revisorstyper.
Du kan ju inte hålla med.Ja bland de som handlar nya harleys har jag också noterat att det verkar vara ett betydande inslag av just ekonomifolk som vill vara söndagsbikers.
Känns skönt att ha en Smith & Stanko
Gamla Triumph och Norton däremot - Det är utmärkta transportmedel.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|