White Trash

Vad är White Trash?


  • Antal röstningar
    0

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Verkar smart att lägga drösavis med peningar på ett fordon med bristfällig komfort och säkerhet när det finns överlägsna transportmedel.
 

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
Några olika
Moment 22. Att man kategoriskt kan kategorisera de som kategoriserar andra socialgrupper än den egna som WT är underhållande :)
 

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Frösunda
Hoj
ZX10R -09
:rofl

Det där är just det signifikativa draget: en trendängslig, självbekräftande önskan om att tillhöra de lite bättre.

Om man mot förmodan har det bättre förspänt på det intellektuella planet, så är man ju skyldig att hjälpa de man anser lägre stående.

Hur är det att trendrenovera sitt fullt fungerande kök som förmodligen du och alla andra "kreativa, smarta, duktiga, skapligt avlönade " gör? Är inte det lite WT så säg?

/J

Du kan ju inte använda hemlig information för att smutskasta mig i det offentliga rampljuset :gnissla . För erkänn att det är pucken som skvallrat att han byggt mitt nya kök.

Dessutom borde alla ha ett skräddarbyggt kök i valnötsstommar och högblanka lackerade luckor "inget jävla vitt plastlamminat på luckorna, det är W/T". Med dom senaste vitvarorna från AEG.
Hur ska man annars kunna steka sina fiskpinnar eller brygga sitt kaffe :va
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Du kan ju inte använda hemlig information för att smutskasta mig i det offentliga rampljuset :gnissla . För erkänn att det är pucken som skvallrat att han byggt mitt nya kök.

Dessutom borde alla ha ett skräddarbyggt kök i valnötsstommar och högblanka lackerade luckor "inget jävla vitt plastlamminat på luckorna, det är W/T". Med dom senaste vitvarorna från AEG.
Hur ska man annars kunna steka sina fiskpinnar eller brygga sitt kaffe :va

:rofl

Hoppas det vart bra, det är ju huvudsaken

Verkar smart att lägga drösavis med peningar på ett fordon med bristfällig komfort och säkerhet när det finns överlägsna transportmedel.

Sluta gnäll på HD :gråta
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Du kan ju inte använda hemlig information för att smutskasta mig i det offentliga rampljuset :gnissla . För erkänn att det är pucken som skvallrat att han byggt mitt nya kök.

Dessutom borde alla ha ett skräddarbyggt kök i valnötsstommar och högblanka lackerade luckor "inget jävla vitt plastlamminat på luckorna, det är W/T". Med dom senaste vitvarorna från AEG.
Hur ska man annars kunna steka sina fiskpinnar eller brygga sitt kaffe :va


Jag är helt oskyldig till kgb-fasoner !

Sen ska inte wt ha sååå fint kök.
Spröjsade vitrinluckor så dom ser sitt Ellos-inköpta finservis är modellen !

Jörgen kan vara lugn HD är betydligt mycket mer Prada-tofflor än matlåda i värmeskåpet på SL.
 

Dr.Bike

Guest
Hd är inget transportmedel.
Det är en acessoar för revisorstyper.

:rofl

Pang i bygget! En femetta!
Levererat pricksäkert av denne erfarne livsåskådare!

Revisorer med gnuggtattos lösfläta fäst i hjälmens bakkant (viks in fort som fan när de parkerar och tar av hjälmen!!) 12kg övervikt och en "HOG" väst...
Chaps! Höll på att glömma chaps! :D
Fransjacka såklart och ett par billiga OK-lågprisglasögon, sen kan den inbillade trapper/lone rider livsstilen intas (tillsammans med tusentals identiska "individualister", alla som hämtade ur Milwaukees reklamblad) :rofl
 

Dr.Bike

Guest
Att röka överhuvudjävlataget är WT..!! :fakta Fatta vilken totalt jävla meningslös syssla.!! :rolleyes:

Förresten... är svära WT?? ...för då ligger jag riktig jävla illa till. :)

Svära är :fakta tyvärr väldigt mycket WT... *sorry men så är det*
I övrigt håller jag med helt. Rökning är så ofattbart WT.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Förresten... är svära WT?? ...för då ligger jag riktig jävla illa till. :)

Nej, att svära visar bara att man har ett väl utbyggt vokabulär som innehåller uttryck för varje tillfälle. Att inte svära skulle innebära att man tvingas begagna ord och uttryck som egentligen hör hemma i helt andra samanhang och därför bara känns krystade! :mattias
 

Dr.Bike

Guest
Nej, att svära visar bara att man har ett väl utbyggt vokabulär som innehåller uttryck för varje tillfälle. Att inte svära skulle innebära att man tvingas begagna ord och uttryck som egentligen hör hemma i helt andra samanhang och därför bara känns krystade! :mattias

Men du svär ju aldrig! :fakta



(du bara fjäskar för MH ju!)
;)
 

Dr.Bike

Guest
Nu är du on to something, är inte billiga solbrillor över huvud taget vete?

Visst är det så!
Som jag skrev tidigare: I Dantes helvete så finns dessutom olika nivåer, och på den sjunde nivån ligger VITA plastsolbrillor för 39:50 som försöker efterlikna Gucci, D&G osv... bärs oftast av snorfulla linneförsedda festivaldeltagare som kört dit i en blårykande Ford Sierra från -87.



Festivaler av alla de slag är WT oxå f.ö! :fakta

Sant, men det är bara för att jag inte vågar! :rolleyes:


...fjäskar? Jag? Inte alls! :rolleyes:

;) Du är rolig.
 
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Festivaler av alla de slag är WT oxå f.ö! :fakta

I högsta grad.
Någon skrev om Lelle-träffen.
Jag har mött Lelles överman:
I något av SMC's värdelösa tidning under våren så var det annons för en dansk raggarträff (HD typ).
På bilderna från tidigare års festliga evenemang kunde man skönja best of the best wt. Bl.a. man i baddärkt, skottkärra migrerad med cykel, fet hagga som äter varmkorv från oljefatsgrill.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hd är inget transportmedel.
Det är en acessoar för revisorstyper.

Ja bland de som handlar nya harleys har jag också noterat att det verkar vara ett betydande inslag av just ekonomifolk som vill vara söndagsbikers.

Känns skönt att ha en Smith & Stanko :tungan
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ja bland de som handlar nya harleys har jag också noterat att det verkar vara ett betydande inslag av just ekonomifolk som vill vara söndagsbikers.

Känns skönt att ha en Smith & Stanko :tungan
Du kan ju inte hålla med.
Man blir förbannad.

Gamla Triumph och Norton däremot - Det är utmärkta transportmedel.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top