White Trash

Vad är White Trash?


  • Antal röstningar
    0

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
...åka hoj är ju knappast ett utbrett akademikernöje. Hla hojåkarbagen är ju en arbetar- och underklassgrej. Man kastar glas i stenhus sas.

Helt korrekt iakttagelse, mc går inte att åka med värdighet om man ska vara ärlig.
Motorsport över huvud taget är ganska landsort.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Helt korrekt iakttagelse, mc går inte att åka med värdighet om man ska vara ärlig.
Motorsport över huvud taget är ganska landsort.

Är benägen att tro att sporthojarna är överrepresenterade som Slitz å FHM-prenumeranter vilket även det är otroligt WT.
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Exakt, vi med stil och klass prenumererar på Café (och förargas i det tysta över avsaknaden av nakna bröst).

Vi i villa? Någon???

:D

Exakt, vi med stil och klass prenumererar på Café (och förargas i det tysta över avsaknaden av nakna bröst).

Varför måste man läsa reklampelarna öht? Det är ju bara att sätta sig på valfritt hak med happy hour-öl och lyssna på vad 20+ -åringarna pratar om. Är det inte helgen på Hirchenkeller så är det ju om allt som stod i senaste Slitz, Café, King etc..
 
Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Är det något man prenumererar på? Den får man väl hemskickad om man bor i villa utan att man vare sig beställt eller betalt för den?!

Tror man måste va med i nån organisation så kommer den automatiskt. Är lite osäker där faktiskt.
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Kom på en grej. Är det inte WT att fota med mobilkameran?
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
... sätta sig på valfritt hak med happy hour-öl o..

Att sitta på ett sånt hak är WT. Att spela på Jack Vegas maskinen när man väl är ger maximalt med WT-poäng.

Kom på en grej. Är det inte WT att fota med mobilkameran?

Både Ja och Nej. Om man enbart använder mobilkameran är det WT.
Om man däremot använder den vid enstaka tillfällen för att man redan står med den i handen och därmed hinner fota något kul/spännande är det inte WT.

Tror man måste va med i nån organisation så kommer den automatiskt. Är lite osäker där faktiskt.

Jag har fått för mig att den dimper ner i min brevlåda ibland och jag är inte med i någon organisation vad jag vet. Den är väl f.ö. reklamfinansierad så den delas väl som sagt ut till alla i villa..

"ViV" borde per definition INTE vara WT....



Edit:
Att grilla flintastek är ytterst WT. :fakta
 
Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Vaffan, hur ska man vara/beté sig för att INTE vara W/T?

Säg upp din Slitz-prenumeration, plocka ut ringarna ur öronen och sluta grilla flintastek så har du kommit en bit på väg. Din tribal får väl sitta där den sitter men välj en snygg tröja att dölja den med. Din tanktop kan du alltså ritualelda upp tillsammans med bladen från din takfläkt.
 

Dr.Bike

Guest
Meh!

Hur f-n kan ni få bärandet av Mjölner till WT?

Ok, en liten förklaring (och en fråga)
Bara för att WT-människor börjar bära, en annars aktad och fin symbol...betyder det att det plötsligt är WT?

Jag menar, i det militära, hade ju många förband olika slagord på Latin osv (för det verkade ju lite akademiker s.a.s) Medan vårt regemente ALLTID hade haft den fornnordiska heraldiken.
För guds skull - vi är ju SVENSKAR.
Inte greker eller latintalande gipskatter.

Alltså - ärevördiga symboler ur vår historia.

SEN...senare, på 90-talet tror jag det var.
Så började skinnskallar, naziyngel, allsköns bråte och byk bära denna hammare.

Ska vi tillåta att den faller i orätta händer?
För det är ju vad som sker med symboler som vi accepterar som "WT".
Nej! sa ÖB om en annan symbol, som var på väg åt samma håll.
Nämligen vås Svenska flagga.

Sagt och gjort, den syddes raskt på uniformens ena ärm.

Bra tyckte vi. Flaggan var återbördad från trashet.

På samma sätt vill jag se Mjölner. Dvs en symbol för universell styrka, nordisk historia, och inte nån jädra rassesymbol.

Jag vägrar alltså att se på Mjölner såsom något dåligt.
För mig var det en gemensamhetssymbol inom kompaniet under alla år.
Och ffa långt INNAN den blev något annat ute i samhället.

Kristuskorset är ju även det rätt urvattnat när man tänker på alla artister som har detta överallt.
Hos Rapparna är ju det dessutom viktigt att det är stort! :)
Få se vem av dem som först bär ett fullskaligt?

Trash är väl mer en attityd och ett förhållningssätt till sin omgivning.
Jag menar - en vacker kvinna kan vara helt presentabel i trashklädsel om hon visar värdighet, men lika slampig kan hon se ut om hon beter sig som en fyllkaja på Lelleträffen...

Likaså är folk som är hängiga slängiga osammanhängande och slöa slappa och likgiltiga alltid trash i mina ögon - oavsett vad de har för kläder eller attribut.
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Vaffan, hur ska man vara/beté sig för att INTE vara W/T?

Du behöver inte blir sommelier, men lär dig skilja på en Pinot Noir och en Temperanillo åtminstone.
Asti Cinzano är INTE champagne.
Det är INTE ghey att äta sallad.
Sluta skämta om att tjejen suger av dig när du kommer hem efter en grabbhelg, även om hon gör det.
Köp inte flintastek.
Äg åtminstone en kostym som du varken ärvt eller köpt på Dressman.
Rivstarta inte bilen utanför Willys.
Var helst inte på Willys öht.
Generalisera inte alla som en grupp för att de "jobbar på kontor".


Listan kan göras hur lång som helst. Det enklaste är nog att sluta döma allt man inte känner till, och börja intressera sig för hur saker egentligen går till och varför. Helt galet många människor spelar golf, nåt positivt måste de finnas med det för det inte många av dem som får betalt för det. Ja, det är askul att rapa högt, i fiskestugan med bästa polaren. Det är INTE kul med svärföräldrarna eller kollegorna.
 

Dr.Bike

Guest
Edit:
Att grilla flintastek är ytterst WT. :fakta

:D Helt jävla sant!


Spela Jack Vegasmaskin sa nån va? (på nån sunkig ölstuga/pizzahak)

Å klä sig i olika urtvättade joggingoverallsliknande kläder med hugo-boss tryck på benet samtidigt som man har loafers på fötterna är ju verkligen WT!

Foppatofflor är maximalt WT! :fakta

Edit: Just det ja - vita solglasögon bärs bara av WT.
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Du behöver inte blir sommelier, men lär dig skilja på en Pinot Noir och en Temperanillo åtminstone.
Asti Cinzano är INTE champagne.
Det är INTE ghey att äta sallad....

Vad har somalier med det här att göra :va :mad:
 

Dark_Messenger

Guest
Jag började titta på beowulf igår, den kändes otroligt w.t.

När jag tänker efter åt jag faktiskt en hämtpizza till (kebab m blandad sås, utan pepPeroni). Är jag bortom all räddning? :WT

:skrämd
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top