White Trash

Vad är White Trash?

• Antal röstningar
    0

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Är inte det där om något mobbning? Dessutom osant tror jag.

Tro du det. Jag brukar gräva rätt på en utredning om socialgruppers fordonsval och representationsgrad i trafikolyckor när detta tas upp, men nu hinner jag inte. Annars kan man ju ut i verkligheten och snacka med sporthojskillarna man känner och möter. Jag har en (1) KTH-kompis som jag vet kör sportis.
Nu ska jag ska besiktiga min ngt ombyggda WT-hoj i Märsta om mindre än två timmar. Wish me good luck :gnissla

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Tro du det. Jag brukar gräva rätt på en utredning om socialgruppers fordonsval och representationsgrad i trafikolyckor när detta tas upp, men nu hinner jag inte. Annars kan man ju ut i verkligheten och snacka med sporthojskillarna man känner och möter. Jag har en (1) KTH-kompis som jag vet kör sportis.
Nu ska jag ska besiktiga min ngt ombyggda WT-hoj i Märsta om mindre än två timmar. Wish me good luck :gnissla

Good Luck!

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Trash är väl mer en attityd och ett förhållningssätt till sin omgivning.

Likaså är folk som är hängiga slängiga osammanhängande och slöa slappa och likgiltiga alltid trash i mina ögon - oavsett vad de har för kläder eller attribut.

Ja...jag måste nog hålla med om att, det har mer med inställning och attityd att göra, än hur man lixom ser ut, även om det brukar det gå lite hand i hand.

En brud som bara hänger omkring, inte jobbar och föder ungar till höger och vänster med en cigg i käften och minst 5 olika pappor till sina 4 snorisar :3freak Då är man jävligt WT. Attityd: jag bryr mig mest om mig själv, men knulla mig gärna så att jag blir gravid för då slipper jag jobba, och bidrag får jag ju då från alla håll och kanter. :rolleyes:

Dr.Bike

Guest

Good Luck - din lilla WT-wannabe! :hihi

Har du bara EN icke WT-hojpolare? Å jag då? Räknas inte jag ella? :gråta
Intressant att även alla andra i "gänget" är WT...hehehehe...

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Skulle någon sådan förekomma vore den troligen olaglig. Luktar åsiktsregistrering.

Social tillhörighet är ingen åsikt. Jag ska se om jag kan hitta den igen när jag är åter.
Annars finns det gott om utredningar som visar vilken socialgrupp som väljer att köra ihjäl sig på hoj och bil. De borde du kunna hitta aldeles själv.

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions

SOU nummer på den?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Social tillhörighet är ingen åsikt. Jag ska se om jag kan hitta den igen när jag är åter.
Annars finns det gott om utredningar som visar vilken socialgrupp som väljer att köra ihjäl sig på hoj och bil. De borde du kunna hitta aldeles själv.

Men stick nu med din besickning istället. :mad:
Sist jag besicktade i Märsta sabbade de kopplingen, och då var det ändå japansk kvalitet.

pinocchio

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2007
Hoj
1998 Suzuki Gsxr 750
Precis osm att TITTA på fotboll. Att spela fotboll är sportigt, aktivt och fortfarande 2008 -ish.

Kasta rörbomb, skrika domarjävel och äta korv med bröd (och räksallad) känns lite WT.
Förövrigt anser jag att fotboll är Englands svar på romerska antikens bröd & skådespel.

/ Peter Beckenbauer

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Orkar man bry sig om sådana här petitesser, så har man inget liv.
Att hänga upp sig på hur man uppfattas av omgivningen är ett snelltåg mot olycka.
Antagligen är jag WT.
Vadspelardetförroll?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S