Biturbo
Min går i etthundra!
Vad har somalier med det här att göra
JA, precis! De lär ju isf vara black trash!
Är inte det där om något mobbning? Dessutom osant tror jag.
Tro du det. Jag brukar gräva rätt på en utredning om socialgruppers fordonsval och representationsgrad i trafikolyckor när detta tas upp, men nu hinner jag inte. Annars kan man ju ut i verkligheten och snacka med sporthojskillarna man känner och möter. Jag har en (1) KTH-kompis som jag vet kör sportis.
Nu ska jag ska besiktiga min ngt ombyggda WT-hoj i Märsta om mindre än två timmar. Wish me good luck
Trash är väl mer en attityd och ett förhållningssätt till sin omgivning.
Likaså är folk som är hängiga slängiga osammanhängande och slöa slappa och likgiltiga alltid trash i mina ögon - oavsett vad de har för kläder eller attribut.
Tro du det. Jag brukar gräva rätt på en utredning om socialgruppers fordonsval och representationsgrad i trafikolyckor när detta tas upp, men nu hinner jag inte. Annars kan man ju ut i verkligheten och snacka med sporthojskillarna man känner och möter. Jag har en (1) KTH-kompis som jag vet kör sportis.
Nu ska jag ska besiktiga min ngt ombyggda WT-hoj i Märsta om mindre än två timmar. Wish me good luck
Skulle någon sådan förekomma vore den troligen olaglig. Luktar åsiktsregistrering....utredning om socialgruppers fordonsval...
Akta dig!...lixom...
Skulle någon sådan förekomma vore den troligen olaglig. Luktar åsiktsregistrering.
Akta dig!
Skulle någon sådan förekomma vore den troligen olaglig. Luktar åsiktsregistrering.
Bilder från Lelles MC´s hemsida.
Good Luck!
Får jag ta det här som signatur?
Social tillhörighet är ingen åsikt. Jag ska se om jag kan hitta den igen när jag är åter.
Annars finns det gott om utredningar som visar vilken socialgrupp som väljer att köra ihjäl sig på hoj och bil. De borde du kunna hitta aldeles själv.
SOU nummer på den?
Precis osm att TITTA på fotboll. Att spela fotboll är sportigt, aktivt och fortfarande 2008 -ish.
Orkar man bry sig om sådana här petitesser, så har man inget liv.
Att hänga upp sig på hur man uppfattas av omgivningen är ett snelltåg mot olycka.
Antagligen är jag WT.
Vadspelardetförroll?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|