Det här är bilder jag fått av min amerikanske vän, ej vete.
........
Att skriva "lixom" om man är äldre än 18 år ger högt utslag på WT-mätaren.
Det är enkelt, saknar finess och konceptet bygger i stort på att man kan krydda även skitkött till att smaka gott. --> WT
Det ÄR däremot rätt sweet att dundra på en flinta, har tänkt tanken massa gånger i affären men det slutar alltid med nåt annat.
Eller skinka som pålägg?
Ja, jag äter skinka som pålägg därför att det är snabbt och enkelt att skicka på mackan innan jag ger mig iväg till jobbet.
Om jag däremot gör mig omaket att brassa igång min 57cm:s Weber så kan jag bemöda mig att göra något roligare än en flinta...
Och när vi ändå är inne på grillar.
En 40cm Landmann från Rusta eller motsvarande är WT!
Weber med kolkasetter som gör grillande med lock enkelt är skiten!
Nu är vi ju helt plötsligt inne på kukmäteri.
Äh, den tävlingen är redan avgjord, jag vann, jag har störst! :falukorv
...Det enklaste är nog att sluta döma allt man inte känner till, och börja intressera sig för hur saker egentligen går till och varför...
Är inte detta århundradets bästa exempel på att kasta en groteskt stor stenjävel i ett litet, litet bräckligt glashus?
Grejen med flinta är ju dessutom att det är överbliven julskinka, hela konceptet med gammal julmat dränkt i flott för att dölja ursprunget är vete
Men det är samma sak med korv, vilket det ju är diverse olika grejer i. Men ändå hyfsat gott.
Är det inte äkta salami eller liknande så äter jag inte heller korv... Korv är äckligt!
Korv är äckligt!
Det håller jag med dig fullt ut om!
Men lik förbannat tycker jag det är rätt trevligt att grilla på en flintastek med kall, färdig, bearneisesås och friterade strips samt en jävligt kall öl. Gott!
Men sen är såklart en ugnsbakad fläskfilé och potatisgratäng godare, men det förtar inte att jag inte kan äta en flintastek bara för att det anses vara osmakligt.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari