White Trash

Vad är White Trash?


  • Antal röstningar
    0

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Det här är bilder jag fått av min amerikanske vän, ej vete.
 

Bifogat

  • redneck1.JPG
    redneck1.JPG
    24.6 KB · Visningar: 93
  • redneck8.JPG
    redneck8.JPG
    26.3 KB · Visningar: 72
  • redneck7.JPG
    redneck7.JPG
    35.9 KB · Visningar: 66
  • redneck6.JPG
    redneck6.JPG
    107.9 KB · Visningar: 96
  • redneck5.JPG
    redneck5.JPG
    34.5 KB · Visningar: 79
  • redneck4.JPG
    redneck4.JPG
    46.3 KB · Visningar: 154
  • redneck3.JPG
    redneck3.JPG
    42.6 KB · Visningar: 142
  • redneck2.JPG
    redneck2.JPG
    44 KB · Visningar: 99

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
........
 

Bifogat

  • redneck9.JPG
    redneck9.JPG
    36.7 KB · Visningar: 67
  • redneck10.JPG
    redneck10.JPG
    20.4 KB · Visningar: 79
  • redneck11.JPG
    redneck11.JPG
    33.7 KB · Visningar: 51

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Det är enkelt, saknar finess och konceptet bygger i stort på att man kan krydda även skitkött till att smaka gott. --> WT


Det ÄR däremot rätt sweet att dundra på en flinta, har tänkt tanken massa gånger i affären men det slutar alltid med nåt annat.

Det håller jag med dig fullt ut om!
Men lik förbannat tycker jag det är rätt trevligt att grilla på en flintastek med kall, färdig, bearneisesås och friterade strips samt en jävligt kall öl. Gott!

Men sen är såklart en ugnsbakad fläskfilé och potatisgratäng godare, men det förtar inte att jag inte kan äta en flintastek bara för att det anses vara osmakligt.

Då vill jag fråga de som hellre ger upp vänstra kulan än att äta ovan nämnda köttbit om ni äter helt vanlig Hot Dog? Eller skinka som pålägg?
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Eller skinka som pålägg?

Ja, jag äter skinka som pålägg därför att det är snabbt och enkelt att skicka på mackan innan jag ger mig iväg till jobbet.

Om jag däremot gör mig omaket att brassa igång min 57cm:s Weber så kan jag bemöda mig att göra något roligare än en flinta...

Och när vi ändå är inne på grillar.
En 40cm Landmann från Rusta eller motsvarande är WT! :fakta

Weber med kolkasetter som gör grillande med lock enkelt är skiten!
weber-one-touch-platinum-57cm-761004.jpg



Landmann är bara snäppet bättre än äkta WT-grill:
15.jpg
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Ja, jag äter skinka som pålägg därför att det är snabbt och enkelt att skicka på mackan innan jag ger mig iväg till jobbet.

Om jag däremot gör mig omaket att brassa igång min 57cm:s Weber så kan jag bemöda mig att göra något roligare än en flinta...

Och när vi ändå är inne på grillar.
En 40cm Landmann från Rusta eller motsvarande är WT! :fakta

Weber med kolkasetter som gör grillande med lock enkelt är skiten!
weber-one-touch-platinum-57cm-761004.jpg

Nu är vi ju helt plötsligt inne på kukmäteri.

Är det inte lika snabbt och enkelt att slänga på en ostskiva? Eller kaviar? Eller mjukost på tub? Eller leverpastej?
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Grejen med flinta är ju dessutom att det är överbliven julskinka, hela konceptet med gammal julmat dränkt i flott för att dölja ursprunget är vete
 

Pitbuell

+ 2 deciliter
Gick med
31 Jan 2007
Ort
Nyköping
Hoj
XB12S
...Det enklaste är nog att sluta döma allt man inte känner till, och börja intressera sig för hur saker egentligen går till och varför...

Är inte detta århundradets bästa exempel på att kasta en groteskt stor stenjävel i ett litet, litet bräckligt glashus? :D
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Är inte detta århundradets bästa exempel på att kasta en groteskt stor stenjävel i ett litet, litet bräckligt glashus? :D

Lite sant, om man vägrar se vad som är ironi och inte i mina tidigare inlägg.

Att jag de facto kört distribution, varit lagerdräng och jobbat på fabrik vänder det lite till att jag kastar skit på sånt jag faktiskt känner till. Och då kanske glashusdörren stod öppen trots allt.
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Grejen med flinta är ju dessutom att det är överbliven julskinka, hela konceptet med gammal julmat dränkt i flott för att dölja ursprunget är vete

Jo det är klart att det är rätt ofräscht om man tänker på vad som är i. Men det är samma sak med korv, vilket det ju är diverse olika grejer i. Men ändå hyfsat gott.
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Det håller jag med dig fullt ut om!
Men lik förbannat tycker jag det är rätt trevligt att grilla på en flintastek med kall, färdig, bearneisesås och friterade strips samt en jävligt kall öl. Gott!

Men sen är såklart en ugnsbakad fläskfilé och potatisgratäng godare, men det förtar inte att jag inte kan äta en flintastek bara för att det anses vara osmakligt.

Absolut. jag dricker sällan vin på krogen för att det känns hål i huvet att betala 175:- glaset för något jag vet kostar 130:- / flaska på bolaget, då tar jag hellre en öl.

Därifrån är det en jäkla skillnad på att håna de som älskar ex. öl, vin, kött eller vad som med åsikten att denne endast skulle vilja ha det för att "verka fin". DET är WT.

Det är nog få äkta entusiaster som aldrig äter/dricker något annat än det finaste, bara handlar i Östermalmshallen och aldrig vistas utanför tullarna om inte på väg till Arlanda, givietvis i taxi.

Jag gillar varken Calvados eller Cognac, då tar jag hellre en GT. Dock så har jag provat, varit öppen för och försökt förstå varför andra påstår att det är gott. De får gärna tycka det, jag håller bara inte med. Skillnaden uppstår när många enl. min erfarenhet anser något "fjolligt", "kvinnligt", "fisförnämnt" eller whatever efter en bild de har byggd på förutfattade meningar om vad en viss dryck skulle representera. Ungefär som att de flesta är överens om att Sofiero inte är top noche öl direkt :D .
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top