White Trash

Vad är White Trash?


  • Antal röstningar
    0

Pitbuell

+ 2 deciliter
Gick med
31 Jan 2007
Ort
Nyköping
Hoj
XB12S
Lite sant, om man vägrar se vad som är ironi och inte i mina tidigare inlägg.

Att jag de facto kört distribution, varit lagerdräng och jobbat på fabrik vänder det lite till att jag kastar skit på sånt jag faktiskt känner till. Och då kanske glashusdörren stod öppen trots allt.

Ja jag vägrar ta detta som ironi, det är blodigt allvar!!! :mad: Och att du nu publikt skyltar med att du jobbat på ett LAGER! Jag är tamigfaan chockad! :D
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Jaha....då får vi alltså döpa om dig till "äckelgubbe" från och med nu..!! :confused:

Ja det får du kalla mig, men det har inget med korv att göra! :) :bjudapåklubba

FAMILJEUNDERH_LLNIN_123737w.jpg
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Absolut. jag dricker sällan vin på krogen för att det känns hål i huvet att betala 175:- glaset för något jag vet kostar 130:- / flaska på bolaget, då tar jag hellre en öl.

Därifrån är det en jäkla skillnad på att håna de som älskar ex. öl, vin, kött eller vad som med åsikten att denne endast skulle vilja ha det för att "verka fin". DET är WT.

Det är nog få äkta entusiaster som aldrig äter/dricker något annat än det finaste, bara handlar i Östermalmshallen och aldrig vistas utanför tullarna om inte på väg till Arlanda, givietvis i taxi.

Jag gillar varken Calvados eller Cognac, då tar jag hellre en GT. Dock så har jag provat, varit öppen för och försökt förstå varför andra påstår att det är gott. De får gärna tycka det, jag håller bara inte med. Skillnaden uppstår när många enl. min erfarenhet anser något "fjolligt", "kvinnligt", "fisförnämnt" eller whatever efter en bild de har byggd på förutfattade meningar om vad en viss dryck skulle representera. Ungefär som att de flesta är överens om att Sofiero inte är top noche öl direkt :D .

Då är vi ödmjukt överens!

Tack o hej leverpastej.
 

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Ort
Kilsmo
Hoj
Dnepr
Är det här White Trash?

:va
 

Bifogat

  • NOJE-20s34-graaf-88_197725w.jpg
    NOJE-20s34-graaf-88_197725w.jpg
    18.3 KB · Visningar: 117
  • sthlm7_2burk.jpg
    sthlm7_2burk.jpg
    66.3 KB · Visningar: 253
  • 6aik.jpg
    6aik.jpg
    16.2 KB · Visningar: 44
  • NYHETER-10s10-gifta_280971w.jpg
    NYHETER-10s10-gifta_280971w.jpg
    41.8 KB · Visningar: 65

Rolle247

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Ort
Sollefte
Hoj
00 Apa Mille Räser
Grovt räknat, är inte whitetrash bratsens diametrala motsats?
Fan va jag är mycket Wt då!:D
 

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Ort
Kilsmo
Hoj
Dnepr
Grovt räknat, är inte whitetrash bratsens diametrala motsats?
Jag tycker brats och white trash mycket gemensamt.

1. Inte så värst reflekterande
2. Vulgära
3. Umgås ogärna i kretsar utanför den egna

Till exempel.
 

Bifogat

  • brat+mamma.jpg
    brat+mamma.jpg
    91.6 KB · Visningar: 134
  • screenshot_03.jpg
    screenshot_03.jpg
    96.7 KB · Visningar: 53
Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Reflektion ifrån annans tråds rubrik.

Vad är mest WT. Att träna på det lokala skabbgymet som luktar svett och har halvskitiga toaletter, eller att träna på SATS för att kunna dregla över fitnesstjejerna?

Jag lutar nog (till mitt eget förtret) åt att skabbgymet är värst, samtidigt tycker jag det är enormt osmakligt med alla som väljer gym efter vilka kvinnorkroppar som vistas i lokalerna.

Kluven...
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Reflektion ifrån annans tråds rubrik.

Vad är mest WT. Att träna på det lokala skabbgymet som luktar svett och har halvskitiga toaletter, eller att träna på SATS för att kunna dregla över fitnesstjejerna?

Jag lutar nog (till mitt eget förtret) åt att skabbgymet är värst, samtidigt tycker jag det är enormt osmakligt med alla som väljer gym efter vilka kvinnorkroppar som vistas i lokalerna.

Kluven...

Det beror väl på vad man ska göra?

Tränar man på riktigt har man väl inte tid att dregla över tajta tjejer?
Men ska man dit och spänna sig och posera så är väl däremot SATS ett utmärkt val.
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Lite sant, om man vägrar se vad som är ironi och inte i mina tidigare inlägg.

Att jag de facto kört distribution, varit lagerdräng och jobbat på fabrik vänder det lite till att jag kastar skit på sånt jag faktiskt känner till. Och då kanske glashusdörren stod öppen trots allt.

Jag blir lite nyfiken av allt intressant du har att skriva, så lite mer information vore spännande.

Hur många verk av ryska författare har du de facto läst, från pärm till pärm? Vilka? Vad tyckte du om dom?
Hur många högskolepoäng har du? I vilket ämne, och från vilket universitet?
Vad rekommenderar du från ikea?
 

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Jag vill nog påstå att man kan hitta en hel drös med wt på det lokala illegala streetracen, de gånger man har besökt dessa evenemang så är det bara tatuerade fjånar som röker och har hund, unge och en rostig stylad bil från 80 talets försvunna tid, och de känner hälften av besökarna på detta ställe!

En tanig 23årig moppemustach-prydd kille med en grön 240
och hans blekfeta tonårsflickvän med för små kläder från UFF.


Det sammanfattar väl större delen av besökarna på löddes streetrace ja? :D :tummenupp
 

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Norrort
Hoj
SR172
1. Jag åker 245. Sista årsmodellen, elhissar dvs lyxuttrustad finbil. Raggarspinn finns, likaså ett antal doftgranar. WT eller bonde-wannabee? Ert val. :)

2. Flintastek på engångsgrill kan verkligen vara toppen när man campar i en 740 med polarna i Vaxholm. Vi brukar semestra några dagar dära och det är nästan sommarens höjdpunkt! WT eller bara idiotiskt kulgrej? Ert val. :)

3. Jag tränar på SATS, finns väl galanta damer. Men vem i helvette väljer gym p.g.a. några av dessa få? Inte jag iaf, men jag tränar iaf på SATS. Är det WT? Ert val. :)

4. CinZano ASTI tycker jag verkligen är supergott. Då jag avskyr starkare mousserande och champagne. WT eller andra smaklökar. Ert val :)

5. Dricka dyrt random-bolags-vin på krogen/nattklubben? Nej tacka vet jag en kall stor stark och i vissa fall en välblandad drink om jag ser att bartendern har tid/kunskap att lägga ner energi på en, gärna en Drya. Men hellre stor stark eller en annan god flasköl än att blåsa pengar på en flaska vin eller en bricka helrör med apelsinjuice? Ja valet är lätt, men WT, ert val. :)

6. Jag vet vad en opera är, men inte vad en operett är? Att det ska vara WT är ju sjukt. Jag skulle kunna svara på detta om 30 sekunder efter ett sök på Wiki/google...

Jadu, med detta. Finns tydligen jäkla massa dåliga resonemang. Känns mer som ett personhat än någon definering av en viss person. Efter era exempel skulle jag nog vara ett stort jävla WT, vilket jag kan säga att det aldrig skulle kunna stämma.
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Herregud, hur kan man ha mage att angripa någons formuleringar när man inleder sina meningar med gemener?

Allvarligt, ser du inte ironin är det bara att beklaga.

Vidare är jag tämligen intresserad av att se ett exempel på var jag "formulerar mig som det största slödder som vandrat på denna jord".

Faktiskt :D



:tummenupp




:mattias



Det gör bara så ont att erkänna, men jag köpte mjölk i mjukisar senast igår :gnissla ... Utan att vara på G hem från träning :skrämd



Vad är en random säljare? Vad är en rndom betongare?

Det är en viss skillnad på att sälja jordgubbar längs E22:an, och att sälja SAP till Multinationella miljardkoncerner.

Det är även en viss skillnad på att betonga en mur, och att slänga ihop grunden till ett Turning Torso (antar jag)..

Så det är väl en sanning med modifikation det där!?




Att ha skjorta med företagsloggan på är WT :D




Absolut, men ack så underhållande!

Hepp! Du random säljare... Kan inte du slänga ihop några selling points för SAP SCM, mer specifikt APO och ICH, och maila över det i en ppt?

Så tar jag en öl så länge... :D
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hepp! Du random säljare... Kan inte du slänga ihop några selling points för SAP SCM, mer specifikt APO och ICH, och maila över det i en ppt?

Så tar jag en öl så länge... :D

Blir knep, jobbar inte med SAP. Vet att det är ganska bra och jättedyrt, ngt annat har jag heller aldrig hävdat.

Fråga nåt om SFTI istället :tungan !
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Blir knep, jobbar inte med SAP. Vet att det är ganska bra och jättedyrt, ngt annat har jag heller aldrig hävdat.

Fråga nåt om SFTI istället :tungan !

Ahmen, du... Du kan ju inte name-droppa sådär. :mad:
Jag som tog sovmorgon nu när jag trodde allt var kirrat. Blir det väl till att jobba idag också då... :D
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top