hbg_speedster skrev:givetvis, helt underbara att kör fort i svängarna med , vad tycker dom om dom ??
Dom tycker om dom, sa dom om dom.
hbg_speedster skrev:givetvis, helt underbara att kör fort i svängarna med , vad tycker dom om dom ??
Extreem_ skrev:Måste tacka alla för deras inlägg, en bra tråd! Tack för info!
Såg en sak på Yamaha Centers Västerås´s hemsida, hojen jag provade. Här finns en bild på den: Yamaha DT 125
Tror en anställd sa att de va en RE, Yamaha Dt 125 RE. Men nu på deras sida, över beg fordon. Står det: Yamaha DT125LC
Fel info på sidan eller i butik?
/Mvh Johan
Wandering Dude skrev:Jag har haft motardsulor, allrounddäck och crossdäck på min Dtr. Föredrar crossdäcken, då bågen är för slö för seriöst motardbus och motorvägsålande. Det är i skogen som Dtr:en gör sig bäst, även om den ser trevlig ut i motardskrud.
Tjet skrev:Dom tycker om dom, sa dom om dom.
Wandering Dude skrev:Köpte begagnande fäljar från en tt, 17 tum med skurna slicks på..
4000:-
Var det ett brett 17" däck du satte på där fram för det går väll inte sätta på hur breda som helst på dt:n. Jag menar gaffeln är ju rätt så smal på dt:n.Wandering Dude skrev:Köpte begagnande fäljar från en tt, 17 tum med skurna slicks på..
Wandering Dude skrev:Köpte begagnande fäljar från en tt, 17 tum med skurna slicks på..
hbg_speedster skrev:tyckte du att det var värt det? och fick du sålt dem till ett nåttsånärligt bra pris sen ?
Wandering Dude skrev:fick 4000 för dem när jag sålde dem..
men annars så var det slöseri med tid, gick ju inte att leka ordentligt, för bra fäste....
Extreem_ skrev:Måste tacka alla för deras inlägg, en bra tråd! Tack för info!
Såg en sak på Yamaha Centers Västerås´s hemsida, hojen jag provade. Här finns en bild på den: Yamaha DT 125
Tror en anställd sa att de va en RE, Yamaha Dt 125 RE. Men nu på deras sida, över beg fordon. Står det: Yamaha DT125LC
Fel info på sidan eller i butik?
/Mvh Johan
hbg_speedster skrev:va trött när jag skrev! jag menade: "VAD TYCKTE DU OM DÄCKEN" ?
är det bara 98 och 04 som har elstart?lindberg skrev:Det där är en vanlig dt125r.
04an med elstart har en annan bakskärm med baklyset inbyggt i det.
gringoo skrev:är det bara 98 och 04 som har elstart?
Bejiooorn skrev:haha, dom är härliga på asfalt (duh) men dom har verkligen sina begränsningar på gräs! Det har jag får uppleva iallafall då jag körde lite små-enduro med den och killen framför mig bromsade tidigare än vad jag hade tänkt och göra, så jag nitade med frambromsen = hjulet låste sig fram, välte över i 10km/h .
Och den nya DTn är riktigt fin, hoppas man får se nån i sommar bara
Ok. Har de satt in det för gott nu eller? 98orna va bara ett typ test ju.lindberg skrev:Ja det är det
zpeppy skrev:Jag menar gaffeln är ju rätt så smal på dt:n.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |