Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Har sett ett rack man ersätter sätet med som man spänner emot, tror jag ska satsa på ett sånt.
Ah! Det finns en mod alltså! Tyckte det var apdåligt att det var fasta skruv för första sadeln, men då fixar man det med nya fästen bara då.
Quad lock installation.
prisvärt. Helt ok kvalite. Vibrationsdämparen känns välgjord och dämpar i alla riktningar inklusive inåt.
Mycket nöjd med mitt köp änsålänge.
Efter jag installerade telefonen på styret så glömde jag bort detta och letade efter telefonen i 5 min för att jag skulle ta en bild på min setup. Haha
Affirmative! Ska fixa pass i Karlshamn i helgen så det blir roadtrip på runt 7-8h körning iaf. Får vi se om det blir suddiga kamerabilder sen. ?Säg till när du testat en stund ifall autofokusen har lagt av i kameran eller inte, stor fortfarande i valet och kvalet om jag ska köpa Quadlock till teneren. Har ju redan skalet på mobilen
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag har Biltemas nyaste, och är helnöjd:Halloj! Jag önskar tips på en bra MC lyft till T7:an. Jag har domkraft som jag kan använda för att få upp bakhjulet och smörja kedjan men behöver även nåt som funkar för däckbyte fram och bak.
Stort tack! Hade hoppats på att någon testat Julas eller Biltemas lyftar. Toppen!!!Jag har Biltemas nyaste, och är helnöjd:
MC-lyft, 680 kg
Med manöverarm och 4 kraftiga hjul, varav 2 är svängbara och försedda med bromsfunktion. Fotpedaler för höjning/sänkning. Låsspärr (5 lägen) för extra säkerhet. Fästöglor för spännband (4 spännband medföljer). Gummiklädda lyftytor (60 x 310 mm).www.biltema.se
Kan tillägga att jag har en krok i taket också, bara för att minska risken att den kan välta.
Så inte för att lyfta, utan bara hålla lite "sträck".
Garagekompressor eller att ha med ? Vill du ha för påfyllning klarar du dig med minsta men ska du kränga och vill få däcket att hoppa ut på kanten vill du iallafall ha en lite större .minsta för typ dyckertpicka duger för sånt annars hoppar du upp till 40-50 liters tank om du har plats , billiga duger gott i ett hobbygarage(har nån ”Stanley” kinakompressor från jula som gått på både råspontspikpistol och garagefix i tio år utan problem men en liten typ senco eller så är ju smidig ur platssynpunktTar även tips på en liten smidig kompressor man kan fylla på hojdäcksluft med.
Tänkte att ha i garaget att fylla på om det behövs samt vid däckbyte. Får jag punka i naturen är det nog bärgning för min del då.Garagekompressor eller att ha med ? Vill du ha för påfyllning klarar du dig med minsta men ska du kränga och vill få däcket att hoppa ut på kanten vill du iallafall ha en lite större .minsta för typ dyckertpicka duger för sånt annars hoppar du upp till 40-50 liters tank om du har plats , billiga duger gott i ett hobbygarage
Fan va gött, har en bra med PSI mätare ?Vanlig cykelpump för bilventil funkar ju.
Kompressor är ju användbart till massor.Tänkte att ha i garaget att fylla på om det behövs samt vid däckbyte. Får jag punka i naturen är det nog bärgning för min del då.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|