Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Ah ännu bättreNu ramla jag in utan att veta vad jag pratar om.
Men till på MC och Bildelar är 11% om det inte ändrat sig det senaste...
Ah ännu bättreNu ramla jag in utan att veta vad jag pratar om.
Ja det är nog rätt väg att gå. Kan du ta en bild på hojen från sidan?Lägre med ca 7-8cm. Tanken är att vinden ska träffa under hjälmen istället för vid öronen. Bättre vinkel på rutan också.
Testrapport imorgon.
Det har jag aldrig sett. Har alltid varit 25% så länge jag kan minnas.Nu ramla jag in utan att veta vad jag pratar om.
Hur löser man det problemet? Om man får nåt haveri på en okänd grusväg ute i skogen som ingen bärgare hittar till, vad gör man då?PUNKA!!!! Mitt ute i ingenstans!!!!!
Byter slang.Hur löser man det problemet? Om man får nåt haveri på en okänd grusväg ute i skogen som ingen bärgare hittar till, vad gör man då?
Jag tog en bild på min karta i iphonen där jag var och smsade bärgaren. Jag visste inte riktigt var jag var heller.Hur löser man det problemet? Om man får nåt haveri på en okänd grusväg ute i skogen som ingen bärgare hittar till, vad gör man då?
Helt rätt, bra service ska premierasFunderar fan på att betala dubbelt…
Byta slang måste jag fixa själv nästa gång, men hur fan gör man det ute i naturen utan lyft?
Sätt i 4mm crosslang. Den håller bättreByta slang måste jag fixa själv nästa gång, men hur fan gör man det ute i naturen utan lyft?
Då kör vi det nästa gång! Danke!Sätt i 4mm crosslang. Den håller bättre
Löser det själv , kört ofta vid sidan om så det här kittet plus en 21tums slang och två kortade 17 och 27 och 10 nycklar finns med och en extra gaspatronHur löser man det problemet? Om man får nåt haveri på en okänd grusväg ute i skogen som ingen bärgare hittar till, vad gör man då?
Handlar nog mer om att man inte vill släpa ut hojen till väg - sen rymmer en 5l väska mer än man tror och däckjärn där gör mindre ont än i ryggsäck fråga inte hur jag vet men revben gör ont en sommar om dom bryts@sundström Fan va fränt! Rena MacGyver! ?
Handlar nog mer om att man inte vill släpa ut hojen till väg - sen rymmer en 5l väska mer än man tror och däckjärn där gör mindre ont än i ryggsäck fråga inte hur jag vet men revben gör ont en sommar om dom bryts View attachment 471353
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|