Irriterad deluxe!!! Såhär ser det fan ut överallt ju!
Jag kör med den rutan, och är 178cm lång.Just fan, sorry glömde det viktigaste. En stor Puig touring ruta kommer lätt att lösa ditt problem. Men det ser ju ut därefter. Men du kommer åka utan vind och turbulens med den stora rutan.
Den här hade jag satsat på, den är stor men ser ändå ok ut. Jag funderar att testa också faktiskt. Finns en ännu större också om man vill toura motorväg. T7:an är också känslig för sidvind, har man en redig sidvind är det inte mycket rutan tar då.
Puig Touring Screen Yamaha Tenere 700 19' C/Clear - 3727W
DIMENSIONS (HEIGHT X WIDTH): 415 X 310 MM80 mm. higher than the originalThickness: 3 mmwww.progearmoto.se
Ja, bor man i storstad är det tyvärr ofta 10 mil transport innan man hittar några någorlunda tomma grusvägar. Närmate stan är det oftast förbudsskyltar, hästar, cyklister, svampplockare och andra som hatar motorcyklar. Jag tröttnade på geggmoppen efter några månader och köpte sporthoj igen. :/Irriterad deluxe!!! Såhär ser det fan ut överallt ju!
Ja, bor man i storstad är det tyvärr ofta 10 mil transport innan man hittar några någorlunda tomma grusvägar. Närmate stan är det oftast förbudsskyltar, hästar, cyklister, svampplockare och andra som hatar motorcyklar. Jag tröttnade på geggmoppen efter några månader och köpte sporthoj igen. :/
Jo, visst finns det vägar. Men dom är oftast privata och man blir inte popular när man kör där, åtminstone inte på helgerna. Till slut tröttnar man.Säg vilken storstad så skall du få tips på tomma grusvägar inom 10 mil…
Såvida inte du menar New York eller så.
Gött mos, känns som du har fått upp känslan och farten i skogen ordentligt nu! Jag får sladda upp mina standard-ostar så kanske man provar mitas nästa säsong när jag blir mer rutinerad skogsmaskin! HeheUnderbart kurtan! Börjar få slut på bakdäck så la en order på ett set mitas e10 igår se om dom går bättre i leran!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Gött mos, känns som du har fått upp känslan och farten i skogen ordentligt nu! Jag får sladda upp mina standard-ostar så kanske man provar mitas nästa säsong när jag blir mer rutinerad skogsmaskin! Hehe
Najs! ??Försöker i alla fall kommer med utvärdering när jag fått på däcken och kört lite om de är nått att ha för både skog och asfalt
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Najs!
Fan, man är duktigt sugen på en 8h i skogen med inkluderande tältning. När semestern börjar då jävlar…
Man förstår direkt att hojen är tung om man behöver släpa den över ett kalhygge helt själv.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|