Jo jag har märkt att det går en del. 1 liter på 200 mil ungefär. Men det är inte så farligt. Jobbigt när oljelampan börjar lysa bara om man undrar om den komemr att skära när som helst.
En Öhlinare eller liknande vore trevligt att ha då bakfjädringen lämnar en hel del att önska på min. Jag plockade ner stötdämparen och länkaget idag och kan förstå varför den betett sig så illa. Den stora lagerbanan bak satt helt fast och de andra var ärgade och jävliga. Får se vad jag gör med dämparen. Helst skulle jag vilja renovera den med en ny fjäder en ompackning men det kostar ju på. Man kan inte lägga hur mycket som helst på en gammal hoj. Men en höjningsats ska jag satsa på och byta ut de gamla hundbenen. Det borde göra hojen lite mer kvickstyrd.
Oljelampan är väl misstänker jag som på en fzr 1000 som man fick fylla på olja i flera ggr på sommaren, det är en oljenivålampa och då alltså ingen fara för att maskin skall skära, men att det är dags att slå i olja i den. Men kan hålla med om att det "känns" jobbigt..