Du vart snabb med svar igår.
Medans jag skrev andra inlägget så hann du svara, jag såg inte detta förrän nu.
Bra att du påpekade Fazern, hade för mig de låg lite högre i pris men detta kanske är ett undantag.
Fått reda på sadelhöjder på några stycken till idag.
790mm på FZS600, XJ600 Seca II och FZ750.
785mm på FZR600.
770mm på XJ600S Diversion.
Började dagen med att få igång torkskåpet men fick inte upp tempen i det.
Termostaten är nog kass.
Men tänkte att jag kunde använda skåpet ändå och pumpa in varmluft i intervaller för att glasfibringen skall härda fortare.
Fick först gjort om gälarna på bakkåpan och sedan har jag klistrat första glasfiberlagret.
Det var riktigt klibbigt.
Så klibbigt att jag inte ville ta i kameran sen.
Måste nog skaffa några tunna latexhandskar.
Bilder en annan dag.
GSX 750 ES/EF såldes mellan 83 & 87.
Fina hojjar som sålde i stora upplagor och finns nu från 8k och uppåt.
Hade en 83:a på 80-talet, en trevlig hoj som rekomenderas.
Kanske ett alternativ om det hade varit en Yamaha.
Vet att jag snöat in på detta märke.
Var dock nära att det blev byte till Suzuki innan detta bygge då jag även tittade på urgixxern GSX750R.