Nästan inget alls. Med det inte sagt att det kan finnas oegentligheter där, men anklagelserna i detta skede är 100% orkestrerade för att försvaga honom och möjliggöra ditsättandet av en nickedocka.Utan att dra några slutsatser av det, hur mycket tror man/ni objektivt att det ligger i korruptionsanklagelserna mot Z och Ukraina? Lite, en del, mycket, inget?
Ukraina är långt innan kriget påstått ett av världens, eller definitivt åtminstone Europas, mest korrupta länder.Nästan inget alls. Med det inte sagt att det kan finnas oegentligheter där, men anklagelserna i detta skede är 100% orkestrerade för att försvaga honom och möjliggöra ditsättandet av en nickedocka.
Z: lite.Utan att dra några slutsatser av det, hur mycket tror man/ni objektivt att det ligger i korruptionsanklagelserna mot Z och Ukraina? Lite, en del, mycket, inget?
Det står ju dessutom i Ukrainas lag att de inte får hålla val under pågående krig, så USA verkar inte riktigt som frihetens land här.Jobbigt att ha val när motståndarna inte vill ha det
View attachment 511473
Vad säger Rysslands egen kandidat som lyder Moskva..?
Är det inte bättre om du länkar till den nyhet du tycker är värd att nämna?Förebilden för SDs anhängare, Ungern, går från klarhet till klarhet.
Jag har jättesvårt att länka till något jag sett på tv, men det har inte varit så många sammanhang där Ungern utmärkt sig angående Ryssland idag.Är det inte bättre om du länkar till den nyhet du tycker är värd att nämna?
Ah ok, jag trodde det var någon koppling till SD.Jag har jättesvårt att länka till något jag sett på tv, men det har inte varit så många sammanhang där Ungern utmärkt sig angående Ryssland idag.
![]()
EU, minus Hungary, poised to firm up Ukraine support - Euractiv
Summit conclusions on defence spending should find unanimous approval – but the EU looks ready to press forward on Ukraine regardless of Viktor Orbán.www.euractiv.com
Nä, inte mer än att det är deras föredragna val av ledare i Europa. Auktoritärt och nära till Ryssland.Ah ok, jag trodde det var någon koppling till SD.
Är inte helt säker på att du drar rätt slutsatser där, vare sig rörande de 20% svenskar som röstar på dem, de 55% som tycker de har bäst migrationspolitik eller av vilka skäl de i så fall tycker att Ungern gått rätt i en del frågor.Nä, inte mer än att det är deras föredragna val av ledare i Europa. Auktoritärt och nära till Ryssland.
Menar du att en som haft fel tidigare inte kan ha rätt nu?
Tycker han att han hade fel i något? Aldrig sett det uttalas av honomMenar du att en som haft fel tidigare inte kan ha rätt nu?
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |