fazerfun
Gudomlig sporthojare
Man blir det när man alltid får läsa att om man jobbar med Mc så är man en ockrare och borde lära sig det ena och det andra...
Det gör att man ledsnar till slut och surnar till.
Speciellt när mitt mål var att vara en trevlig och glad mc handlare men lärde mig snart varför dom alltid är så tjuriga.
Än värre när man får höra att man ska lära sig av IT branschen!
Där kan man snacka om luftslott.
Jag ska ha det i åtanke.
Har ev ett uppdrag i en annan bransch som ansvarig för ett företag som måste lyftas upp från sin nuvarande position och har en hemsida sämre än den jag gjort med mina kunskaper...
Och i det ämnet är dom synnerligen begränsade.
Skulle foka mer på dina nöjda kunder (som jag vet att Race repairs har..) än dem som bitchar och generaliserar.
Jag har heller ingen bra erfarenhet av de "stora" runt Stockholm: AVA, Din MC mfl, det är jävligt ojämnt i bemötande och kvalitet på ett sätt som få företag (IT inkluderat) långsiktigt kan bygga en sund business på. Skulle de vara gladare om generalagenterna inte tog ball grip på dem? Kanske men det är knappast konsumenternas fel.
Så jag gynnar gärna mindre spelare...för rätt pris.