Helt rätt Custe.
Har Du oxå tröttnat på dem? Tänk nu om Du dessutom hade bott vid en sådan väg som jag gör......
Först försöker man diskutera och ser att det inte hjälper. Sedan tröttnar folk och blir förbannade. Därefter börjar en del agera. Polisanmälningar och vägsabotage, vilket drabbar oss alla. Tillsist så tappar folk respekten totalt för hojjåkare och håller på sin rätt på vägen, bl a skiter i att underlätta för mc folk i trafiken och håller stenhårt på att man kommer från höger..
Nästan så att man drar igång en vadslagning om när den trevlige gubben tröttnar.. Han borde sätta upp en skylt.
Kör du aldrig för fort, har en hoj som låter mer än den får eller prylar monterade på den på ett sätt de inte ska vara? Är det du som avgör vad som är tillräckligt olagligt eller vad som är tillräckligt störande för att man ska vara ett frigolithjon? Är du den almighty gränssättaren? Känns som du måste vara historiens mest laglydigaste motorcyklist med tanke på alla kakor du delar ut.
Hur tänker du när du kör för fort på motorvägen? "Det här är okej för jag tycker det är ett lagom sätt att bryta mot lagen, jag är inget hjon, jag kan avgöra vad som är ok och inte"..