mikcar
Ny medlem
EhummmmTriggerhappy skrev:Jälla poser
EhummmmTriggerhappy skrev:Jälla poser
schhhhhh..... annars lägger jag upp resultatlistan ifrån gokartenmikcar skrev:Ehummmm
Triggerhappy skrev:schhhhhh..... annars lägger jag upp resultatlistan ifrån gokarten
mikcar skrev:Du ska va glad för att jag fastnade i starten...
Annars hade jag ju lätt vunnit!
Lill-Sivert skrev:Ni verkar ju va ett coolt gäng här, ni kanske har plats för en V-Twin till?
Jag försöker ta reda på service-intervaller, och då kanske meer än vad återförsäljaren rekommenderar. Vad har ni för service-intervaller på era?
/L-S
Lam-Kaka skrev:Seervice intervallerna:
99-03 = 750 mil
04 = 1000 mil
Om du inte ska köpa en 04-05a så rekomenderar jag en 01-03.
mikcar skrev:Tror han menar sin hoj... eller
Lill-Sivert skrev:Ni verkar ju va ett coolt gäng här, ni kanske har plats för en V-Twin till?
Jag försöker ta reda på service-intervaller, och då kanske meer än vad återförsäljaren rekommenderar. Vad har ni för service-intervaller på era?
/L-S
Lill-Sivert skrev:Ja det gör jag, jag har en 04:a som rullat drygt 400 mil...nu säger vissa att det ska servas nu o generalagenten att det räcker med 1000 mil...det är ju ändå samma typ av motor så ni borde ju veta??
/L-S
mikcar skrev:om du kör mycket bana med din knarr så kan det vara påpassligt att göra några extra oljebyten....
Don Tomaso skrev:Ja man kan ju undra vad man grejar för varvtider på Gelleråsen me en Virago..
jocke i köping skrev:det ska visst finnas kåpglas i kolfiber,, o tankar,o backspeglar,, inte sugen på sådana saker då ?
mikcar skrev:Tror han menar sin hoj... eller
Lill-Sivert skrev:De flesta av er här verkar ju ha Mille eller Falco och dom är ju fina!
Jag tycker inte man behöver den värsta v-twinnen för att uppskatta lite "gött" ljud och vrid....
/L-S
Keihin skrev:Lill-Sivert,
Förvänta dig ingen förståelse från Aprilia-åkarna. De verkar totalt insnöade på "sitt" märke å vägrar prata om nåt annat. De flesta är dessutom dryga 08r vad jag kan se...
Kolla runt om det inte finns lite goa gubbar från Götet nånstans på forumet som kan hjälpa dig.
Personligen så tror jag du lugnt kan köra 1000 milaintervall utan å köra sönder något. Ta det lite lugnt med wheelies och stoppies bara så lär det funka.
Kör du bana så blir det en annan femma. Kolla racing-forumet kanske. Där finns det en del kunskap om sånt här...
Jamen jag tyckte jag såg nån som hade en japansk cykel som är med här, så jag trodde det var öppet även för andra märken, jag har ju i alla fall en V-twin.twinner skrev:Kan det bero på att tråden heter "Apriliatråden"?
///Markus
Lill-Sivert skrev:Jamen jag tyckte jag såg nån som hade en japansk cykel som är med här, så jag trodde det var öppet även för andra märken, jag har ju i alla fall en V-twin.
Sen går det bra att köra så fort så man åker fast på en Virago med!!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|