Dagens stjärnskott på Bulten

Status
Ej öppen för fler svar.

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Nu kanske ni vill smutskasta mig men jag ville bara veta vad det här "Bulten" är?
Är det någon vägsträcka eller sådant? Har hört att det går ganska fort där iaf :arsele

Varför skulle någon smutskasta dig för det? Jag visste inte heller vad bulten var tills för ett år sen eller så, och jag testade vägen för ett par veckor sedan när jag ändå var i Västerhaninge och skulle hem, via Södertälje. Slingerbulten är alltså en vägsträcka som börjar vid Tungelsta, väg 257.

Jag förstår varför det kan gå fort på den vägen, men hinner man ha roligt då? Kan man inte lika gärna sniffa ammoniak och hänga i tåspetsarna från en balkong på 12:te våningen?
 

EvilBiker

Bla bla bla
Gick med
17 Apr 2010
Ort
På sofflocket
Hoj
2006 HayaBusa Turbo Street Fighter
Som vanligt, alla kommer bort från ämnet så fort någon nämner bulten.

Ni kanske ska vräka eran skit över bulten och alla idioter som åker där (inklusive mig) i någon bultentråd.

S

du hade ju inite mycket koll du inte...:va


För övrigt så pratas det om bulten och bogans olyckor varje,varje varje år.
Och för varje år så kommer folk fram till ungefär samma sak,ta hand om varandra,det går inte att komma åt problemet..Vi haaaaaaar ingen looookaaaaaaaaaaaal...osv osv.

Det har gasats på bogan och bulten till och med när farsan var ung och även då strök folk med.
Samma sak nu fast nu är det oftast piloterna som gör att dom brakar av,då var det hojarna.
 

Hagis

Riders Stockholm
Gick med
22 May 2010
Ort
Arlanda
Hoj
00 KTM LC4
Någon som hört något mer om hur det har gått för killen i coma? Och om någon har gett sig till känna för olyckan? Hoppas på det bästa i alla fall
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Någon som hört något mer om hur det har gått för killen i coma? Och om någon har gett sig till känna för olyckan? Hoppas på det bästa i alla fall

Står högre upp att den som orsakade det hela har gett sig tillkänna.

Och att det är oförändrat läge för han i koma.
 

Hagis

Riders Stockholm
Gick med
22 May 2010
Ort
Arlanda
Hoj
00 KTM LC4
Står högre upp att den som orsakade det hela har gett sig tillkänna.

Och att det är oförändrat läge för han i koma.

Orkar inte läsa längre då det bara diskuteras om bulten vilket denna tråd INTE var till för! Håller folk sig till ämnet så orkar man läsa, postar man kommentarer i rätt trådar blir det lättare för folk att hitta informationen vi söker! :tummenupp

Men tack för ditt svar och jag hoppas verkligen killen repar sig!
 

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Goda nyheter!

Fick just sms från Jennifer; hennes polare har vaknat ur koman. Jag antar att hon uppdaterar när hon har mer info.

:tummenupp

Skönt att höra även om vi inte ska ropa hej än. Var med lite oro i magen som jag öppnade den här tråden igen, men det känns ju bra om läget förbättras för killen.

/Karl
 

Jennie08

- Assbikers -
Gick med
3 Oct 2008
Ort
Stockarnas holm
Hoj
R6a
Update:

Precis som JP säger så har det skett ett uppvaknande idag! Klockan 12.45 var det dags att slå upp ögonen igen. :) Och mot alla odds så verkar han ha klarat sig mirakulöst bra faktiskt,
men viss rehabilitering krävs för balanssvårigheter, yrsel (som enligt läkarna är vanligt först månaden men som sedan brukar avta och försvinna helt) minnet är sådär, han minns vissa grejer jättebra och andra mindre bra, han har lite svårt med talet men med träning så kommer det förhoppningsvis bli helt återställt igen och slutligen svåra smärtor i rygg och huvud som även det förhoppningsvis kommer gå över med tiden.

Kommer han tillbaka på vägarna igen då tro?
Absolut, iaf enligt honom själv. Den första ordern jag fick när jag kom till sjukhuset var att fixa ihop hojen så snabbt som möjligt, så jag har ett evighetsprojekt framför mig nu. Haha
Nej men ärligt talat så klarade sig hojen faktiskt betydligt bättre än han själv, det är bara lite mindre grejer som måste göras som tur är.
Jag ska sätta igång nu på en gång faktiskt! Det är ändå så pissigt väder ute så det är lika bra å passa på innan solen tittar fram och min egna donna skriker efter uppmärksamhet :D

/ Jempa
 

Stefan_J

Allmän tok!!!
Gick med
11 Sep 2009
Ort
Kalmar/Trekanten
Hoj
BMW K1200S -2005, Triumph Sprint 1050 ST -05 (Såld), KTM 950 SM -05 (Såld), YZF600RG -95 (Skrotad)
Låter bra!
Hoppas att han återhämtar sig snabbt!
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Låter otroligt bra för alla inblandade!
Skönt att det verkar gå efter omständigheterna bra den här gången!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top