MickeZX7R
Posör
D.I.D 520 x-ring, guld.
Jepp. Har den större 40l-modellen sen tidigare. Mycket nöjd.Frameless?
Grymt! Har ännu inte köpt in fullt på den där transformers-looken, men det är ju å andra sidan en design som är bra på att tala om vad hojen har förmåga till. Ser arg ut.
Sidu.Jepp. Har den större 40l-modellen sen tidigare. Mycket nöjd.
www.21brothers.eu
Edit: fast nu ser jag att det inte är den jag köpte på bilden. Beställde modellen med rullstängning, inte dragkedja.
Den fick jag med. Väger bly.Fick du med original skorsten? Gissar att den där har dB-krav som en tyst dammsugare.
Tjusig!
Har du kommit över en lokal kyrka, biograf, teater, koncerthus eller annan liknande lokal ?View attachment 469777
Fan kunde inte hålla mej så det blev en rörhybrid förförstärkare i klass A.
Fuck audiofilistiskt intresse är beroende framkallande???
Bor ju i 200m2 med katten o sam/särbon så plats finnes.Har du kommit över en lokal kyrka, biograf, teater, koncerthus eller annan liknande lokal ?
Det får man. Här ser du några undantag. https://sv.wikipedia.org/wiki/KnivlagenView attachment 470258
Tänkte ha med på hojen o hugga lite ved till kvälls grillning.
Elk Ridge Model ER-199
View attachment 470259
Och något att karva med under tiden elden brinner.
Får man ens ha yxa o kniv med sig i packning går ej detta under knivlagen?
Får man ens ha yxa o kniv med sig i packning går ej detta under knivlagen?
Knivlagen är ju lite intressant tycker jag då.Det får man. Här ser du några undantag. https://sv.wikipedia.org/wiki/Knivlagen
Jag har en Gerber armbar, just för att den är liten nog att försvinna i vilken ficka som helst och således är lätt att dölja.Knivlagen, Typisk gummilag som skapats för att användas godtyckligt.
Redan innan knivlagen fanns plockade polisen mig för att jag hade en "Victorinox"-fällkniv på mig. (en billig skitkopia köpt på torget)
Det enda som var använt på hela kniven var ölöppnaren, det satt plast på alla andra utfällbara saker.
För att få behålla ölöppnaren körde jag in knivbladet i en springa och bröt av det.
Polisen häpnade över att jag förstörde en så dyr och fin kniv.
Numera säljer dom väl till och med "TSA-safe" Leatherman/Gerber multitools just för att folk vill slippa problem för att dom bär kniv
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|