Har du provat att... borra?En stänklapp till Yamahan. Framskärmen är för kort så motorn blir grisig när man kör på blöta vägar. Fan vet hur jag ska fästa den...
View attachment 470314
Nä, inte än. Jag funderar på om PL400 funkar...Har du provat att... borra?
Det blir ett jävla tryck på vattensprutet, men rengör ordentligt och prova om den inte var allt för dyrNä, inte än. Jag funderar på om PL400 funkar...
Man kanske kan limma och sen borra och skruva med något som har platt skalle.Det blir ett jävla tryck på vattensprutet, men rengör ordentligt och prova om den inte var allt för dyr
Tja, sedan du väl har borrat är ju popnit med stor skalle jävligt bra, kanske ett plåtband eller nitbrickor på insidan om det är tunn "coolfiber"Man kanske kan limma och sen borra och skruva med något som har platt skalle.
Kostade som ett par koppar kaffe.
Ska vävstolen hemma fixa en hållbar hallmatta?2.8km aramidtråd, fick 15% i rabatt faktiskt.
Förra gången valpen hängde med på bolaget blev det en öl i nån form av rosé.
Idag slog hon till igen. Ska tydligen dricka vin ikväll?
Kan omöjligen vara värre än den där ölen!
Nåväl, en liten tjej som gillar rosa enhörningar och handväskor kanske växer till sig och fattar att de där timmarna med pappa i garaget kanske inte var så dumma i alla fall?
Jag återkommer imorgon med omdömet kass eller dåligt.Fin flaska = dåligt innehåll
Eller "räserbajs" för riktigt tveksamma produkter.Jag återkommer imorgon med omdömet kass eller dåligt.
Eller "räserbajs" för riktigt tveksamma produkter.
Jo, det där är ju högkultur på riktigt.
Jag har ett svagt minne av att min dotter också ville att vi skulle köpa "sånt med fin flaska"
(AC/DC Öl? kanske det var)
Jag har dock ett starkt minne av att vi inte gjorde det.
Däremot var hon den enda som kom ihåg vad mammans favoritvin hette, så det var bra att ha med henne
Fin flaska = dåligt innehåll
Vinet i fråga var bättre än jag trodde. Ett ganska lätt, rött vin som dög bra till kvällens pasta.Eller "räserbajs" för riktigt tveksamma produkter.
Hängslen. 85 spänn på Hornbach. I stället för typ en miljon på en hojaffär.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|