sportbike
Guest
Ring Bilsport o Mc och fråga om dom tycker att Hypermotarden är en offroad.
Vill bara göra ett inlägg om att jag är sugen på en sån där oxå... en Hypermotard. Provkört två gånger. Helt klart en bra hoj på många sätt. Nån vacker dag ska jag köra på gata igen å då vill jag ha en hoj som inte går en miljard kilometer i timmen rakt fram. Sedan så ska den vara skön o köra på lite halvlängre sträckor.
Kanske måste åka o provköra igen.. hmm Sent på säsongen nu att köpa, men vore något till nästa år kanske.
Säger du att det finns fler trådar? länka och säg vad du vill ska hända.Känns som att du e en kille som kan styra upp det här debaklet med två halvofficiella hypermotardtrådar
Säger du att det finns fler trådar? länka och säg vad du vill ska hända.
Antar att han syftar på denna:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=140596
hej har sneglat lite på nätet och fastnat för Ducati Hypermotard det blir första mc:n funkar den som första hoj ??
vad ligger försökringen ungefär på ???
har en polare som har en 950sm ktm tror han betalar nå 4500 för sin hel/år hur kan jag då få 12000 på mej?
Hej på er!!Om din polare är 24 eller äldre och har den försäkrad på bilsport & mc så går 950sm att offroadförsäkra = jättebilligt
Jag har bilsport & mc å betalar 6k för halv nu, nästa år blir jag 24 å kommer då betala 4-5k för helförsäkring om jag tar offroad...
Hej på er!!
Bantade just min försäkring med 4179 kr!!!
Numer är hypern en offroad och kostar 10000 att ramla med och bli av med.
Bilsport & Mc tar numer in hojen som offroad och kostar mig 8000 hel/helår, 34 år och boende i dyraste Tokholm. Bara att se till att ge tusan i att ramla eller bli bestulen.
//m
Fan va gött!!, Har sneglat på en ducce hypermotard¨å dreglat nu i några månader!, Min ktm behöver juh sällskap i garaget så nog dags att inhandla en nästa år när jag blivit mer rik
kan inte någon här vara snäll nog och låna ut ett regnr?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|