Hitta det oxå på blocket men det funkar inte. Ej komplett info.klm 871
Hitta det oxå på blocket men det funkar inte. Ej komplett info.klm 871
Hitta det oxå på blocket men det funkar inte. Ej komplett info.
kan inte någon här vara snäll nog och låna ut ett regnr?
Fast det funkade om jag ringde
Men ack, Trygghansa ville ha bara 48.000 kr! Hahah... jösses.
Fler bolag ni kan tipsa om?
Fast det funkade om jag ringde
Men ack, Trygghansa ville ha bara 48.000 kr! Hahah... jösses.
Fler bolag ni kan tipsa om?
Mindre effekt o inte helt överens med utseende i standardutförande (jag kommer inte kitta, mer än möjligen slipon).Har du kollat på en Dorsoduro då? funkar oxå, men e nog inte lika dyr i försäkring.
[YOUTUBE-ID]1TEg9LAEBag[/YOUTUBE-ID]
Har inte provat Dorosduron än men shivern ska ju ha samma motor. Jämför man shiver och hypermotard så är motorn i hypern så mcyket bättre att det är värt de extra slantarna.
/En som ska ha hypermotard nästa år då det är den roligaste hojen jag nånsin kört!!!
Hej på er!!
Bantade just min försäkring med 4179 kr!!!
Numer är hypern en offroad och kostar 10000 att ramla med och bli av med.
Bilsport & Mc tar numer in hojen som offroad och kostar mig 8000 hel/helår, 34 år och boende i dyraste Tokholm. Bara att se till att ge tusan i att ramla eller bli bestulen.
//m
Hej på er!!
Bantade just min försäkring med 4179 kr!!!
Numer är hypern en offroad och kostar 10000 att ramla med och bli av med.
Bilsport & Mc tar numer in hojen som offroad och kostar mig 8000 hel/helår, 34 år och boende i dyraste Tokholm. Bara att se till att ge tusan i att ramla eller bli bestulen.
//m
kan någon övertyga mig till 100% att hypern är en skön hoj,jag kar testat en men inte r:n är det stor skillnad?hypern eller 990 smr?`svårt det där faan
Tjena!kan någon övertyga mig till 100% att hypern är en skön hoj,jag kar testat en men inte r:n är det stor skillnad?hypern eller 990 smr?`svårt det där faan
Tjena!
Min personliga uppfattning då som kört båda.
990 SMR är större, bekvämare, har mer effekt, klumpigare. I många fall en bättre motorcykel är Hypermotarden.
Duccen är lite lättare, betydligt mer smidig att hantera samt har brutalt mer med vrid lååångt ner i registret. Du sitter längre fram på duccen och får bättre kontroll av vad framhjulet har för sig. Olikt några andra här på forumet tycker jag det går alldeles utmärkt att toura fram i 130-140. Jag har min nerdrevad ett kugg fram och den toppar 224 blås just nu med en ilsket blinkande växlingslampa
Övertygad??
//m
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand