Du är medveten om att diskussionen startade med att Mackan hade tjackat hybrid med 4 mils räckvidd?
Fullt medveten, därför jag inte kan förstå hur han ändå inte hängt med alls
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Du är medveten om att diskussionen startade med att Mackan hade tjackat hybrid med 4 mils räckvidd?
MF är ett state of mind, har inget med ditt nya kk att göraHaft körkort på bil i 16 år och hoj i fem är det din förklaring till varför jag ska lära mig räkna på tjänstebilar och förmånsvärde? Trodde vi redan kommit fram till att tjänstebil blir förmånligt oavsett om man laddar eller ej och vid privatköp lär man ladda för att det ska löna sig
MF är ett state of mind, har inget med ditt nya kk att göra
Nä, ny medlem, det ante mig.Mf? Har inte en aning om vad dina förkortningar betyder tyvärr.
Jisses, denna tråden har verkligen fått liv, tänk att Hr Markus skulle behöva skaffa en hybrid innan det blev blev lite mer fokus i pajkastandet
Nåväl, vi glömde än en gång att det inte gick att köra elbil längst upp i norr och tog polaren till Umeå för lite butiksvandringar. På väg ner passerade vi Tesla-butiken för att klämma på Model Y som ett alternativ när vår surdiesel ska fasas ut. Vi hade turen att hitta en klämtid för provkörning så det blev en halvtimme bakom ratten i en demo.
Jag måste säga att jag blev rätt imponerad, många fall framåt i f t tidigare treor jag kört. Inget skrammel i kaross eller chassi, bra passform och riktigt rymlig skuff med låg lasttröskel (ja, vi har hund).
Skillnader? Polaren är fortfarande en vass konkurrent vad gäller sportighet och körupplevelse, dessutom är den permanenta fyrhjulsdriften suverän på ishalka. MY vinner på utrymmen, SUV-känsla/insteg samt naturligtvis tillgången till laddarna. Min bättre hälft beskrev det som att P2:an är sportbilen medan Teslan får ses som familjebilen. Dock en sportig sådan.
Kan det bli en MY även för mig när bilparken ska bli fossilfri? Mycket möjligt och kanske rentav troligt, om än det presenteras mycket intressanta bilar det kommande året. Grattis BrooklynS, det är en fin bil Du hämtar ut när det blir dags
Nä, ny medlem, det ante mig.
Moppefu**o på sporthojska.
Nä, ny medlem, det ante mig.
Moppefu**o på sporthojska.
Det viste nog inte demobilen, det var rejält halt på parkeringen utanför butiken… Det glada par vid platsen bredvid demobilen som precis hämtat och fotograferade sin nya svarta Y såg inte helt bekväma och obesvärade ut när jag flyttade bakdelen på demobilen några cm sidledes i riktning mot deras ögonsten vid utfartenDessutom har 3/Y fått mer permanent 4wd på halt underlag nu. Kom för någon uppdatering sedan och den låne-3a jag kör just nu har ett helt annat uppträdande på vinterväg än vad de hade för någon månad sedan. Mer som en åttiotals Audi Quattro (vilket jag gillar) men styr in mycket bättre i kurvor.
Nåja, ”barnsligt” behöver inte alltid vara dåligt. Särskilt inte på Sporthoj.
Nu kan vi väl släppa de där ”jag skall fanimig ha rätt”-ordväxlingarna och gå vidare i livet? Det är ju lördag!
Det viste nog inte demobilen, det var rejält halt på parkeringen utanför butiken… Det glada par vid platsen bredvid demobilen som precis hämtat och fotograferade sin nya svarta Y såg inte helt bekväma och obesvärade ut när jag flyttade bakdelen på demobilen några cm i sidan mot deras ögonsten vid utfarten
Ja jag är inte direkt känd för att vara mogen, om jag är känd alls, vilket jag så klart inte är.Varit medlem sedan 2017 men aktiv till och från.
Att Markus kommenterar utan att först förstå vad det ordats om efter han sist läste och sedan hoppar över på löjliga angrepp om att man inte skulle ha körkort och kör med förkortningar utan att vilja förklara vad de betyder heller är ju otroligt barnsligt.
Jag såg på Fejjan att en här i stan var ute på premiärtur i gårMars är näbbigaste månaden.
Skåningarna åker hoj och alla andra är förbannade för att de inte kan köra ännu.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|