Har du fått igen bilen i dag?Opel Zafira 75kWh
Vad var felet?
Har du fått igen bilen i dag?Opel Zafira 75kWh
Nej, den behöver ta igen sig i Norrköping ett tag. Har ingen aning om hur länge.Har du fått igen bilen i dag?
Vad var felet?
Tack för hjälpen. Jag har vidarebefordrat din diagnos till verkstaden.Hittat felet. Se bifogat.
View attachment 472730
Jag trodde annars det var andra halvan som var problemet "Zafira", för Opeln jag kör funkar... tillfredställande...Tack för hjälpen. Jag har vidarebefordrat din diagnos till verkstaden.
Är väl en Skoda med högre pris?!någon som har provat audi etron q4?
Tycker den verkar vara både lite B och plastig som fan invändigt.
Finns ett test på tuben med id4 q4 o skodan. Skodan fullständigt utklassar dom andra två dessutom till lägre prisnågon som har provat audi etron q4?
Tycker den verkar vara både lite B och plastig som fan invändigt.
Gaaah. Jag vill inte ha en bil vars man möter 1 likadan varannan minut. Vilket enyaken är! fan. Jag är en sån här jobbig jävel som enbart åkt Bmw audi och nån enstaka chevrolet och merca. det finns många audi på vägarna men det är viktigt vad det är i fronten.Finns ett test på tuben med id4 q4 o skodan. Skodan fullständigt utklassar dom andra två dessutom till lägre pris
Kompis i bureå ha en enyak o är svinnöjd bytte bort en Q7 mot enyaken o batteri bilen slår Q7, n i alla avseenden tydligen.
Hel godtyckligt.Stopp för bonus till dyraste elbilarna - Nyheter (Ekot)
Den som köper en elbil som kostar mer än 700 000 kronor kommer inte längre att få ta del av bonusutbetalningen från staten. Regeringen har nu beslutat ...sverigesradio.se
"Den som köper en elbil som kostar mer än 700 000 kronor kommer inte längre att få ta del av bonusutbetalningen från staten. Regeringen har nu beslutat att införa ett pristak från den 8 juli.
"Inget stöd kommer att utgå för bilar som kostar mer än 700 000 kronor. Vår utgångspunkt är att den som har råd att köpa bilar i den prisklassen inte heller behöver det här stödet från skattebetalarna", säger miljö- och klimatminister Annika Strandhäll till Ekot."
Jag tycker det. Helst tagit bort dessa bidrag helt.Ska vi tänka likadant med barnbidrag och flerbarnstillägg?
Som jag förstått det är det "skatteverkets lista över vad bilar kostar" som avgör om de är över gränsen eller inte. Hur föränderlig den listan kommer vara har jag förstås ingen aning om.Elbil 699 000kr
Tilläggspaket; Resten av bilen 500 000kr
Tillgängligt att köpa till efter leverans p.g.a. anledningar.
Detta är det enda vettiga.Tycker man kan ta bort subventionen av elbilar helt.
Bygg ut laddplatser på alla p-platser istället för pengarna.
Absolut, finns laddinfrastrukturen skulle folk kunna köpa dom billigaste elbilarna med kortaste räckvidden och ändå ha en sportmössa att kunna hälsa på farmor, visst dom får långskita på en laddmack var tredje timme, men det måste ju elbilister göra ändå, så det är ju bara naturligtTycker man kan ta bort subventionen av elbilar helt.
Bygg ut laddplatser på alla p-platser istället för pengarna.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|